ה-"55" מציעה מנוע V6 טורבו-בנזין בנפח 3.0 ליטר וסיוע חשמלי מתון (כזה בו המנוע החשמלי לא מניע לבדו את הגלגלים). ההספק המרבי עומד על 340 כ"ס והמומנט על 51 קג"מ ב-1,370 סל"ד. ה-Q8 בגרסה החדשה מאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.9 שניות.
רכב הפנאי מצויד בהנעה כפולה ותיבת שמונה הילוכים אוטומטית. תצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה עומדת על 11 ק"מ לליטר (ציון ירוק 15). עד כה שווק ה-Q8 שווק בארץ רק בגרסת ה-50 TDI עם מנוע טורבו-דיזל בנפח 3.0 ליטר.
כמו גרסה זו, דגם הבנזין מאובזר למשעי - כולל בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב עם סיוע בהיגוי, התרעת רכב בשטח מת בנסיעה קדימה ואחורה כולל בלימת חירום אוטונומית, התרעת התנגשות בצומת עם סיוע בבלימה ובקרת שיוט אדפטיבית.
אבזור המותרות כולל חלון גג, חישוקי "20, סגירה רכה לדלתות, מערך מולטימדיה החדש של אודי עם שני מסכים ולוח מחוונים דיגיטלי, מושבים קדמיים חשמליים, ריפודי עור, מצלמות היקפיות ועוד.
מחיר הגרסה החדשה מתחיל מ-633 אלף שקל, בדומה לדיזל. גם כאן תוכלו לבחור בחבילת "לקשרי" שעולה 32 אלף שקל ומוסיפה קפיצי אוויר וחישוקי "21. תמורת 99 אלף שקל תקבלו בנוסף לאבזור הלקשרי את חבילת "פרימיום", שמוסיפה תאורת מטריצת לד, מערכת שמע משודרגת, דיפון עור מורחב, מושבים משודרגים.