ה-620R תוצע בגווני מכוניות המרוץ של מקלארן, כולל בעיצוב המזכיר את מכונית המרוץ סנה GTR (בתמונות). חלקי מרכב ועזרים אווירודינמיים - כולל מסיטי רוח וכנף אחורית ענקית - מגיעים ממכונית המירוץ GT4 וכך גם המתלים המתכווננים ועוד רכיבים. בסך הכל מקלארן מבטיחה חווית נהיגה ברמה של מכונית מרוץ, במיוחד אם תבחרו לרכוש גם צמיגי מרוץ (לא מורשים לכביש) בנפרד. את אלו פיתחה במיוחד עבור ה-620R פירלי, שמספקת גם את צמיגי הכביש הרגילים (פי זירו טרופאו).
כפי ששמה מרמז, מקלארן 620R מצוידת במנוע המספק 620 כ"ס. זוהי יחידת הכוח המוכרת של מקלארן (3.8 ליטר, טווין-טורבו בנזין, V8), ברמת ההספק הגבוהה ביותר למכונית מסדרת הספורט של היצרנית (הממוצבת מתחת למכוניות העל וההייפר). המנוע מפיק 63.2 קג"מ ומאיץ את ה-620R מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 2.9 שניות, ל-200 בתוך 8.1 שניות ולמהירות מרבית של 322 קמ"ש. האצה לרבע מייל (כ-400 מטר) אורכת 10.4 שניות בלבד.
מקלארן תציע את ה-620R כמהדורה מוגבלת של 350 יחידות - שזה מעט במונחי עולם הייצור הסדרתי אבל לא כל-כך מעט בעולם המהדורות המיוחדות, בטח כאשר לוקחים בחשבון שכל מכונית תעלה החל מרבע מיליון פאונד (יותר מ-1.14 מיליון שקל).