סובארו לא מפרסמת בינתיים מפרט טכני של הלבורג STI, אך מבטיחה חידוש מסקרן - מתלים אדפטיביים נשלטים אלקטרונית ראשונים בתולדות היצרנית. אלו יאפשרו לנהג לבחור בין מספר מצבי קשיחות לפי תנאי הדרך והעדפתו האישית, כאשר כל מצב ישפיע גם על תגובת המצערת, תגבור ההיגוי ופעולת מערכת ההנעה הכפולה.
תמונות של תא הנוסעים לא פורסמו (גם הלבורג הרגילה שהוצגה באוקטובר נעדרה כאלו). עוד פרטים על הסטיישן החדשה, שלפי השמועות תציע הנעת כלאיים, צפויים להתפרסם בהמשך השנה. לפי שעה לא ידוע על תוכניות לשווקה בישראל, ונוכח מחירה הצפוי וסוג המרכב הלא מאוד פופולרי כאן (מחוץ לציי רכב), נראה כי הסיכויים לכך אינם גבוהים.