מתיחת הפנים מביאה איתה עדכון קל לעיצוב, שלטעמנו היה חינני למדי מלכתחילה. יש כעת מסגרת שמשה קדמית בצבע הרכב, יחידות תאורה חדשות מלפנים ומאחור, סבכה קדמית חדשה וחישוקים קלים בעיצוב חדש. גוון חדש של ירוק למרכב, גלגל הגה מצופה אלקנטרה ומושבים מחוממים משלימים את השינויים.
מתחת לעור ה-S660, כפי ששמה מרמז, ממשיכה להציע מנוע 0.7 ליטר שלושה צילינדרים, וליתר דיוק בנפח 658 סמ"ק. יחידת הכוח המוגדשת מפיקה 64 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-10.6 קג"מ ב-2,600 סל"ד, ומשודכת לתיבת שישה הילוכים ידנית או אוטומטית רציפה. נתוני ביצועים לא פורסמו, אך תצרוכת הדלק בתנאי מעבדה מכובדת - 20.6 ק"מ לליטר בגרסה הידנית ו-20 באוטומטית.
ה-S660 היא מכונית מיקרו - אורכה 339.5 ס"מ בלבד, 56 פחות מהג'אז, 20 פחות מקיה פיקנטו ו-15.5 ס"מ פחות מפיאט 500. רוחבה 147.5 ס"מ בלבד (22 פחות מהג'אז ו-12 פחות מפיקנטו) וגובהה 118 ס"מ (30.5 פחות מפיקנטו). בסיס הגלגלים עומד על 228.5 ס"מ, קצר ב-1.5 מזה של פיאט 500, מהקטנות בישראל מבחינה זו. משקל ה-S660 עומד על בין 830 ל-850 ק"ג בלבד.
למרות שמועות שטענו שזה עשוי לקרות עוד כשהוצגה ב-2015, ה-S660 לא הגיע בינתיים לאירופה ואין תוכניות רשמיות לכך גם בעתיד הקרוב. בהתאם היא אינה מוצעת בתקינה מתאימה לשיווק בישראל או אף עם הגה שמאלי, כך שלצערנו לחובבי הנהיגה עם גג פתוח אין לנו בינתיים בשורות.