הנבארה AT32 שופר עם מיגון גחון חדש, כעת מאלומיניום קל משקל ובמבנה שלטענת ניסאן ישמור טוב יותר על המכלולים מפגיעה. יש גם חישוקים שחורים עם צמיגי "31.6 מתוצרת נוקיאן שכוללים גם יכולת ניפוח מהירה בהתאם לצורך העולה משינוי בתנאי הדרך.
בדומה ל-AT32 הקודם, גם הפעם יש בולמי בילשטיין, בתי גלגלים עם חיפויי פלסטיק גדולים ותגי AT32 בכל המקומות הנכונים. ברשימת התוספות תמצאו גם דיפרנציאל קדמי ננעל אלקטרונית ושנורקל - שיאפשר לנבארה המשודרג לצלוח מעברי מים בעומק של עד 80 ס"מ.
מלבד זאת אין שינויים מכניים דרמטיים, וניסאן נבארה אוף-רודר AT32 מציע את אותו מנוע ואבזור כמו הנבארה הרגיל. למרות זאת, הוא לא הוצע בישראל עד כה וגם אחרי העדכון הסיכויים לכך נראים קלושים.