המכונית, שנחשפה לטובת תערוכת עיצוב הרכב הפריזאית "פסטיבל הרכב הבינלאומי" (FAI), מציעה מרכב רחב בשמונה ס"מ מהדגם הרגיל לטובת מפסק גלגלים רחב יותר, צמיגים רחבים ושיפור ליציבות. הגבהה של שישה ס"מ תאפשר לאלפין A110 ספורטסX לנסוע במרוצי ראלי מחוץ לאספלט סלול.
מלבד השינויים הללו, ואיפור ראלי חביב שכולל גם מגלשי סקי - אם נמאס לכם לצלוח מסלולי ראלי ואתם מעדיפים לגלוש את יתר הדרך הביתה - הספורטסX אינה שונה מ-A110 רגילה. היא מבוססת על רמת הגימור "פיור", שכוללת מנוע 1.8 ליטר טורבו-בנזין מרכזי, הנעה אחורית ותיבת שבעה הילוכים רובוטית כפולת מצמד.
ל-A110 פיור הספק מרבי של 252 כ"ס והיא מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.5 שניות ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. כל גרסאות ה-A110 מציעות שני מושבים ועיצוב קופה עגלגל בהשראת דגם באותו שם ששווק בין 1961 ל-1977.
למרות מפרט טכני דומה ועיצוב שבהחלט מעורר חשק, מאלפין נמסר כי אין כל כוונה לייצר את הספורטX באופן סדרתי.