הדגם הראשון שהיצרנית הסינית מציעה בישראל הוא ה-GE3, רכב פנאי קטן שאורכו 434 ס"מ, רוחבו 182.5 ס"מ, גובהו 164 ובסיס הגלגלים שלו באורך 256 ס"מ. נפח תא המטען עומד על 370 ליטר.
הרכב מצויד במצברים בעלי קיבולת גדולה יחסית של 54.75 קילוואט-שעה (קוט"ש) ומציע טווח של 309 ק"מ בתקן WLTP החדש. המנוע החשמלי מייצר 177 כ"ס, 29.5 קג"מ וביצועים מכובדים: האצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-8.6 שניות. לרכב אין אפשרות לטעינה מהירה והוא מותאם לטעינת AC בקצב של 6.9 קוט"ש בשעה (כשמונה שעות לטעינה מלאה). פעם בשנה לקוחות GAC יהיו זכאים לקבל רכב חליפי לטובת נסיעה לאילת.
רמת אבזור הבטיחות של ה-GE3 אינה מרשימה, וכוללת מלבד שש כריות אוויר ובקרת יציבות, רק מערכת התרעה בהתקנה מקומית (מובילאיי), כלומר ללא מערכות סיוע אקטיביות. הרכב גם לא נבחן במבחן הבטיחות של Euro NCAP, אלא במבחן ה-C-NCAP הסיני המחמיר הרבה פחות, ובו זכה לחמישה כוכבים.
רמת אבזור המותרות עשירה יותר וכוללת חלון גג, חישוקי "18, תאורת לד, מערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית עם עברית, ווייז ופנגו, ריפודי עור, מושב נהג חשמלי, מפתח חכם, טעינה אלחוטית לטלפון חכם, בקרת אקלים עם פתחים מאחור, מצלמות היקפיות וחיישני חנייה אחוריים.
מחיר הדגם יעמוד על 139,000 שקלים, כולל עמדת טעינה ביתית ושני כבלים (אחד לשימוש בעמדות ציבוריות). המחיר עומד היישר מול היריב החשמלי מסין, MG ZS (החל מ-139 אלף שקל או 141 אלף ברמת גימור מקבילה ל-GE3). ל-ZS מצבר בקיבולת 45.6 קוט"ש וטווח של 263 ק"מ), ובניגוד ל-GE3 הוא עומד בתקינה אירופאית (במקום תקינת אב-טיפוס המוגבלת לשיווק ב-400 יחידות בישראל), כולל מערכות בטיחות מתקדמות וזכה לציון חמישה כוכבים מ-Euro NCAP. ה-ZS גם מציע אפשרות טעינה מהירה.
מאוריון מוביליטי נמסר כי למאה הלקוחות הראשונים תוצע חבילת רכישה שכוללת אפשרות לטרייד-אין מוקדם (אחרי חצי שנה מקבלתו) לרכישת רכב אחר מדגמי טויוטה או לקסוס. משווי ה-GE3 יופחת 2,700 שקל עבור כל חודש שימוש (16,200 שקל לחצי שנה) ובנוסף עלות עמדת הטעינה (4,500 שקל).
חבילת הרכישה כוללת גם טיפולים בחינם למשך שלוש שנים (או עד 45,000 ק"מ) והתחייבות לטרייד אין עתידי במחיר מחירון. את פתרונות הטעינה שתציע החברה ללקוחותיה תספק חברתEV אדג', אף היא חטיבה של יוניון מוטורס.