הסילברדו מצויד במנוע דורמקס V8 טורבו-דיזל המוכר, בנפח 6.6 ליטר ועם 445 כ"ס ו-124.5 קג"מ. יחידת הכוח משודכת הפעם לתיבת 10 הילוכים אוטומטית חדשה.
הטנדר יוצע בשלוש רמות גימור, עם הנעה כפולה או אחורית, תא נהג מוגדל או כפול. ברמת גימור LTZ גם אפשרות לשישה מושבים (בשתי תצורות המרכב). דגמי ההנעה הכפולה יוצעו עם חבילת שטח שכוללת בולמי זעזועים מתוצרת רנצ'ו, מיגונים ובקרת נסיעה במורד.
בכל רמות הגימור בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים מהצד ומאחור ועוד. כן מוצעים חישוקי "18, מערכת מולטימדיה עם מסך "8, מושבים קדמיים חשמליים וברמת LTZ ריפודי עור וחלון גג (רק עם תא נהג כפול).
ברמת הגימור הגבוהה (+LTZ) גם דלת ארגז נפתחת ונסגרת חשמלית, חלון גג (בגרסאות תא נהג כפול), אוורור למושבים הקדמיים, תצוגה עילית, טעינה אלחוטית לטלפון חכם ומערכת שמע מבית בוז.
המחירים לפני מע"מ יחלו מ-205 אלף שקל לגרסת LT עם תא נהג מורחב והנעה אחורית. מחירי גרסת תא הנהג הכפול (שמגיעה רק עם הנעה כפולה) החל מ-240 אלף שקל ועד 270 אלף (+LTZ).