רכב הפנאי, שהוצג עוד בספטמבר 2018 אך עדיין לא משווק בישראל, מוצע ברמות הגימור החדשות עם פגושים שונים, חישוקי "19, פתח מפלט כפול מאחור, ספויילר אחורי חדש ומראות צד, מסילות גג וחלקי מרכב אחורים בשחור מבריק. רמת הגימור FR ספורט מציעה חישוקי "20.
בתא הנוסעים הגרסאות החדשות מצטיידות במושבים קדמיים ספורטיביים (כולל מושב נהג מתכוונן חשמלית), כאשר ברמת FR ספורט הם גם מרופדים בעור.
לתוספת האבזור והעיצוב החדש לא מלווים שינויים מכניים. בהתאם ניתן להזמין את הדגם עם מנוע 1.5 ליטר טורבו-בנזין (150 כ"ס), תיבת שישה הילוכים ידנית או שבעה הילוכים רובוטית כפולת מצמד והנעה קדמית, או בגרסאות דיזל בנפח 2.0 ליטר ו-150 או 190 כ"ס. הראשונה זמינה גם עם תיבה ידנית, השנייה רק עם רובוטית ולשתיהן אופציה להנעה כפולה.
לפי שעה לא ידוע האם או מתי יושק הטאראקו בישראל.