הרכב, שמכונה "מוטיב" (MOTIV), מציע מידות זעירות ומשקל עצמי נמוך במיוחד (450 ק"ג בלי מצברים), מה שמקנה לו אפשרות לתקינת קוודריסייקל אירופית. תקינה זו מאפשרת עמידה בדרישות בטיחות מחמירות הרבה פחות ואף להציע נהיגה ללא רישיון נהיגה בגרסאות מסוימות. בתמורה קוודריסייקל מוגבל בכוח ובמהירות שהוא מציע, בערך הדבר הכי רחוק מה-F1 ההיא, שעם יותר מ-386 קמ"ש הייתה המכונית הסדרתית המהירה בעולם בשעתה.
המוטיב היא בהתאם מכונית זעירה - אורכה 254 ס"מ בלבד, דומה לאורך בסיס הגלגלים במכונית סופרמיני מודרנית. רוחבה 131 ס"מ בלבד וגובהה 163 ס"מ, כל זאת לטובת מרווח מיטבי לאדם אחד. בגורדון מארי דיזיין מסבירים כי בערים רבות בעולם חלק ניכר מהמכוניות מסיעות ממילא אדם אחד, כאשר במרבית ימי השבוע בלונדון למשל שיעור המכוניות עם נהג בלבד עומד על 60%.
המוטיב לא מצוידת בגלגל הגה (יש היגוי במתגים למקרי חירום) והיא כמובן חשמלי. מנועה מפיק 27 כ"ס ו-4.9 קג"מ, מספיק להאצה מעמידה ל-62 קמ"ש בתוך 7.5 שניות, לא הרחק מהמהירות המרבית (65 קמ"ש). טווח הנסיעה עומד על 100 ק"מ - מספיק לשימוש עירוני אפילו כרכב שיתופי - וזמן הטעינה מ-20% ל-80% עומד על 40 דקות.
לפי שעה לא ידוע על תוכניות לייצור המוטיב. גורדון מארי דיזיין כבר הציגה בעבר מספר דגמי מיני ומיקרו עירוניים מסוגים שונים, שעד כה אף אחד מהם לא הבשיל למוצר מוגמר.