מנוע ה-3.0 ליטר טורבו-בנזין שישה צילינדרים, שמקורו בב.מ.וו, עבר שורת שיפורים שכוללים סעפת פליטה חדשה, ניהול חום משופר והחלפת הבוכנות. יחס הדחיסה ירד מ-11:1 ל-10.2:1 וההספק זינק ב-14%, מ-335 כ"ס ב-6,500-5,000 סל"ד ל-382 כ"ס בין 5,800 ל-6,500 סל"ד. המומנט עומד כעת על 51 קג"מ לעומת 50.6 וזמין בטווח סל"ד גדול יותר - 5,000-1,800 לעומת 4,500-1,600. טויוטה מבטיחה גם שהמנוע יהיה שש יותר כעת לעלות בסל"ד.
הכוח עובר עדיין לגלגלים האחוריים בסיוע תיבת שמונה הילוכים אוטומטית, אך הסופרה תוכל להאיץ מעמידה ל-97 קמ"ש (60 מייל לשעה) מהר יותר - 3.9 שניות לעומת 4.1 בדגם היוצא. עדכון הדגם לווה גם בהשקת גרסת ה-2.0 ליטר (טורבו-בנזין ארבעה צילינדרים) בארה"ב, שזמינה ביפן מאז השקת הדגם והושקה באירופה לאחרונה. לזו 255 כ"ס, האצה מ-0 ל-97 קמ"ש בתוך 5.0 שניות ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית זהה ל-3.0 ליטר - 250 קמ"ש.
מלבד תוספת הכוח, טויוטה גם משדרגת את היכולת הדינמית של הסופרה. לטובת נהיגה ספורטיבית ובעיקר להתמודדות טובה עם פניות מורכבות בכביש ובמסלול, השלדה הוקשחה עם תוספת מוטות גישור מאלומיניום, מעצורי בולמים ובולמים חדשים. גם תגבור ההיגוי עודכן והתאמות בוצעו לדיפרנציאל ולבקרת היציבות.
הסופרה תוצע בארה"ב גם במהדורה מיוחדת חדשה, "A91", שכוללת גוון חדש ובלעדי למרכב (כחול), ספויילר אחורי ומראות צד מסיבי פחמן, חישוקים שחורים, מושבי עור ואלקנטרה עם תפרים כחולים ופסים שחורים בחלקו האחורי של המרכב. את חבילת העיצוב משלימים שטיחים ו"כפפה" למפתח הרכב בעיצוב תואם. ה-A91 תוצע במהדורה מוגבלת של 1,000 יחידות.
מלבד זאת, כל גרסאות הסופרה זוכות לשדרוג אבזור בטיחות ונוחות. בין היתר יוצעו מסך "8.8 בכל הגרסאות ("6.5 בחלקן בעבר), בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת רכב בשטח מת, התרעת תנועה חוצה בנסיעה לאחור, בלימת חירום אוטונומית בתמרון חנייה, מערכת שמע עם 12 רמקולים מתוצרת JBL ושיקוף טלפון חכם אלחוטי (אפל קארפליי).
לצערנו עדיין אין חדש בנוגע לסיכויי השיווק בישראל - לפי שעה אין תוכניות להשיק את הסופרה אצלנו, לפחות לא דרך היבואנית הרשמית, יוניון מוטורס.