הטווינגו Z.E היא אמנם אחות תאומה של סמארט EQ פורפור, שהושקה אך לאחרונה, אבל במפתיע לאחות הצרפתית - שתהיה זולה יותר - מצברים בעלי קיבולת גדולה יותר וטווח נסיעה משופר משמעותית. במקום 17.6 קילוואט-שעה (קוט"ש) בסמארט תקבלו בטווינגו 21.3 והטווח הממוצע לפי תקן ה-WLTP עומד על 180 ק"מ לעומת 153-140 בסמארט, שיפור של 29-18 אחוזים.
לטווינגו אותו הספק ומומנט כמו אחותה - 82 כ"ס בין 3,950 ל-11,450 סל"ד ו-16.3 קג"מ בין 500 ל-3,950 סל"ד. תיבת ההילוכים אוטומטית עם הילוך בודד וההנעה אחורית (גם המנוע אחורי). רנו מבטיחה זמן טעינה של 13.5 שעות משקע ביתי, שמונה שעות מעמדת 3.7 קילוואט ביתית וארבע שעות מעמדת 7.4 קילוואט (100-0 אחוז טעינה).
טעינה מעמדה ציבורית של 11 קילוואט (מ-0 ל-80 אחוז) תארוך שעתיים ו-10 דקות, טעינה מעמדת 22 קילוואט תדרוש 63 דקות. ברנו מציינים כי זו האחרונה יכולה להטעין טווח של 80 ק"מ בכחצי שעה. הטווינגו החשמלית מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 12.6 שניות ולמהירות מרבית של 135 קמ"ש. כמו בכל חשמלית, נסיעה במהירות עירונית מעלה את טווח הנסיעה (עד 250 ק"מ) וברנו מבטיחים 215 ק"מ בממוצע (עירוני-בינעירוני) למי שייסע במצב "חסכון", שמפחית את הכוח והמהירות המרבית.
מלבד ההנעה החשמלית והתאמות עיצוב קלות - בראשן קישוטי מרכב ותגי Z.E בשלל מקומות - הטווינגו החשמלית אינה שונה מגרסת הבנזין ששווקה בעבר בישראל. ואם הגענו אלינו אז נציין כי לפי שעה לא ידוע על תוכניות להחזרת הטווינגו אלינו, וגם ה-Z.E הלא מזהמת בזמן הנסיעה כנראה לא תשנה זאת. גם תאומתה, ה-EQ פורפור, אינה מיועדת לישראל לפי שעה.