הקוודריסייקל של סיטרואן נקרא "אמי" (Ami), ומיועד כתחליף לקטנוע או אפילו קורקינט חשמלי, למי שרוצה חווית נהיגה קרובה יותר למכונית "אמיתית". בהתאם לתקנות הקוודריסייקל, האמי היא מכונית זעירה - אורכה הכולל 241 ס"מ בלבד (קצרה ב-13 ס"מ מבסיס הגלגלים של סיטרואן C3), רוחבה 139 ס"מ בלבד (36 פחות מרוחבה של C3). לאמי גובה נדיב של 152 ס"מ (שלושה יותר מ-C3) ושני מקומות ישיבה, כאשר סיטרואן מבטיחה מרווח נדיב לנהג ונוסע ושפע תאי אחסון.
לאמי משקל עצמי של 485 ק"ג בלבד (שנכפה אף הוא כחלק מתקינת הקוודריסייקל), ומנוע חשמלי המספק 8.2 כ"ס, מספיק למהירות מרבית של 45 קמ"ש בלבד. בכל זאת, זוהי מכונית המיועדת לתנועה עירונית בלבד.
לאמי עיצוב יוצא דופן ולא רק בגלל המידות הזעירות: בסיטרואן בחרו בעיצוב סימטרי במיוחד, כך שהפגושים זהים מלפנים ומאחור, וכך גם הדלתות. זה אומר שדלת הנהג נפתחת הפוך (מחוברת בצירים בחלק האחורי) וזו של הנוסע רגיל, לטענת היצרנית לטובת נוחות גישה מירבית לתא הנוסעים. במקום חלונות רגילים, האמי מציעה חרכי אוויר דומים לאוטובוס והיא אינה מצוידת במיזוג אוויר (אך יש חימום).
האמי תהיה מכונית זולה במיוחד, כאשר סיטרואן מכוונת אותה לא רק כמוצר לרכישה, אלא גם כמכונית שיתופית. היא תוצע בצרפת במספר תוכניות ושירותי רכישה והשכרה, בהם השכרה לטווח ארוך בפחות מ-80 שקל לחודש (עם מקדמה של כ-10,000 שקל וחוזה לארבע שנים), השכרה לפי דקה בעלות מנוי של 38 שקל לחודש ושקל נוסף לדקת נסיעה, או ברכישה רגילה ב-23 אלף שקל.
מכיוון שתקנות הקוודריסייקל לא מחייבות בכריות אוויר או בקרת יציבות (שלאמי אין), הסיכוי לראותה בישראל קלוש. מחברת לובינסקי, יבואנית סיטרואן, נמסר בתגובה לפניית "אוטו" כי יש רצון לשווקה אצלנו, אך כי בדרך לכך יידרשו לעבור כמה משוכות. אחת מהן היא זו שמנעה כבר מספר ניסיונות דומים לשיווק קוודריסייקלים בישראל בעבר - משרד התחבורה וסירובו לנסח תקנות מתאימות.