הגרסה החדשה מבוססת על הג'ולייה קוודריפוליו (תלתן) ומציעה את אותו מנוע - טווין-טורבו בנזין V6 בנפח 2.9 ליטר - עם הספק של 540 כ"ס (30+). שימוש בחומרים מרוכבים, אלומיניום וסיבי פחמן הפחית את המשקל העצמי בעד 100 ק"ג ל-1,520 ק"ג, כך שיחס המשקל לכ"ס עומד על 2.82 ק"ג לכ"ס בלבד.
ה-GTA, שתשווק במהדורה מוגבלת של 500 יחידות, תוצע בשתי גרסאות. הבסיסית מיועדת כמכונית יומיום משפחתית, כולל ספסל אחורי, ספויילר אחורי צנוע ומרבית חומרי הבידוד והנוחות של הקוודריפוליו הרגילה. המרכב הורחב ואיתו מפסק הסרנים מלפנים ומאחור (ב-50 מ"מ).
גרסת GTAm ("מותאמת", Modificata) מוותרת על דיפוני דלתות, מנגנון פתיחת הדלתות (במקומו רצועה כמו במכוניות מרוץ) ועל הספסל האחורי. במקום שמשות זכוכית ה-GTAm מציעה שמשות פוליקרבונט (לקסן) בצדדים ומאחור, לחסכון במשקל. למפרט נוסף כלוב התהפכות, מושבים עם חגורות בעלות שש נקודות עיגון, כנף אחורית ענקית ושימוש נרחב יותר באלקנטרה לתא הנוסעים.
גרסת ה-GTAm מסוגלת להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.6 שניות לעומת 3.9 בקוודריפוליו. נתון ל-GTA הרגילה לא פורסם.
מלבד כוח ועיצוב, גרסאות ה-GTA יציעו מתלים ייעודיים (מאלומיניום) ויכולת דינמית משודרגת, כמו גם מערכת פליטה משודרגת מבית אקרופוביץ'. הרוכשים המאושרים יזכו גם בחבילת לבוש תואמת - קסדה, חליפת מרוץ, כפפות, נעליים ואפילו כיסוי רכב בעיצוב GTA. כן יוצע קורס נהיגה מותאם ל-GTA.
נכון לעתה לא ידוע האם מי מ-500 היחידות שיוצעו בכל העולם, תזכה להניח את צמיגיה על אספלט ישראלי. מיותר לציין כי אם זה יקרה, מחירה יהיה גבוה בהרבה מזה של קוודריפוליו רגילה, שעולה אצלנו החל מ-700 אלף שקל.