כעת מצטרפות גם גרסאות הסדאן-קופה (CLA) וסטיישן-קופה (CLA שוטינג ברייק), וגם רכב הפנאי הקומפקטי GLA. זה אומר שהיחיד שעוד לא מציע גרסת PHEV דומה הוא ה-GLB החדש, אך זה לבטח יקרה כבר בקרוב.
בדומה ל-A250e בה נהגנו זה מכבר, הגרסאות החדשות מצוידות במנוע טורבו-בנזין (1.3 ליטר) עם 160 כ"ס ו-25.5 קג"מ. לזה מסייע מנוע חשמלי עם 102 כ"ס ו-30.6 קג"מ, ויחד הנעת הכלאיים מפיקה 218 כ"ס ו-45.8 קג"מ ומניעה את הגלגלים הקדמיים בסיוע תיבת שמונה הילוכים אוטומטית.
הביצועים: 6.8 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ב-CLA, השוטינג ברייק זקוקה ל-6.9 שניות ואילו ה-GLA משלים את ההאצה ל-100 בתוך 7.1 שניות. רכב הפנאי גם מציע את המהירות המרבית הנמוכה ביותר (220 קמ"ש לעומת 240 ב-CLA ו-235 בשוטינג ברייק) ואת הטווח החשמלי הנמוך ביותר - בין 53 ל-61 ק"מ בין טעינות במבחן ה-WLTP, לעומת 68-58 ק"מ ב-CLA שוטינג ברייק ו-69-60 ב-CLA הרגילה.
לשלושת המכוניות מצברי ליתיום-יון בעלי קיבולת של 15.6 קילוואט-שעה, ממש כמו ב-A250e ו-B250e שהוצגו בעבר. טעינת המצברים מ-10 ל-100% אורכת שעה ו-45 דקות ממטען 7.4 קילוואט (AC), או חצי שעה מ-10 ל-80% באמצעות עמדת 24 קילוואט (DC).
שיווק גרסאות הכלאיים החדשות יחל באירופה לקראת אמצע השנה. לפי שעה לא ידוע מי מהן תגיע לישראל, או מתי.