ה-911 טורבו החדשה מציגה מנוע חדש לחלוטין בנפח 3.8 ליטר, שפותח על-בסיס יחידת השישה צילינדרים בוקסר של ה-992 הרגילה. בגרסת הטורבו S הבכירה הוא מפיק 650 כ"ס, זינוק של 70 ביחס לדור היוצא, בעוד המומנט עלה ביותר מחמישה קג"מ ל-81.5 כעת.
לא תופתעו לגלות שהביצועים השתפרו אף הם: רק 2.7 שניות נדרשות להאצה מעמידה ל-100 קמ"ש (2.9 בעבר) והאצה ל-200 קמ"ש קוצרה בשנייה שלמה ל-8.9 שניות בלבד. המהירות המרבית נותרה ללא שינוי על 330 קמ"ש.
כדי להתמודד עם תוספת הכוח ולהציע יכולת דינמית משופרת, ה-911 טורבו החדשה נעזרת במרכב רחב מאי פעם - תוספת של 4.5 ס"מ מלפנים (ל-184 ס"מ) ושניים מאחור (ל-190 ס"מ). מפסק הסרנים צמח מלפנים ב-4.2 ס"מ ומאחור באחד ולראשונה בהיסטוריה הטורבו מציעה צמיגים במידת חישוק שונה בין הסרנים - 255/35-20 מלפנים ו-315/30-21 מאחור.
פורשה מבטיחה שיפור ניכר גם ליעילות האווירודינמית. בין היתר יש כעת פתחי קירור אקטיביים ומסיט רוח מתקפל מתחת לפגוש, כנף אחורית גדולה יותר ועוד שינויים למרכב לטובת הסטת אוויר מיטבית. ליציבות תתרום גם מערכת העברת כוח משופרת, שיכולה להעביר יותר כוח לגלגלים הקדמיים.
בעוד העיצוב לא בדיוק שובר שיאי חדשנות מבחוץ, בתא הנוסעים הוא פשוט חוזר בזמן - היישר לדור הראשון של הטורבו (ה-930 מאמצע שנות ה-70). זאת, באמצעות מושבים שעוצבו בהשראת הדגם המיתולוגי, אך הותאמו לתקופתנו עם תפעול חשמלי ו-18 אפשרויות כיוונון.
פורשה 911 טורבו החדשה מוצעת באירופה מעתה ועם מחיר התחלתי של כ-218 אלף יורו בגרמניה, כולל 19% מע"מ (כ-840 אלף שקל). בישראל המחיר עוד לא פורסם, אך מחיר 911 קאררה בסיסית מתחיל מ-865 אלף שקל.