במאמץ להישאר רלוונטית גם בעידן שאחרי הבנזין והדיזל, בראבוס מתמקצעת גם בשיפורי חשמליות. במקרה של ה-EQC היא מציגה שיפור של 14 כ"ס להספק המרבי - 422 לעומת 408 במקור ושל יותר משבעה קג"מ למומנט המרבי - 84.6 לעומת 77.4 ברכב הפנאי הרגיל.
התוצאה היא שיפור של 0.2 שניות בהאצה מעמידה ל-100 קמ"ש - 4.9 לעומת 5.1 שניות. המהירות המרבית נותרה מוגבלת אלקטרונית ל-180 קמ"ש, כדי לא לפגוע יותר מדי בטווח. בראבוס לא מציינת מה הטווח של גרסתה ל-EQC, נתון שייחשף בהמשך לאחר שהרכב יעבור תקינה.
בהקשר זה נציין כי ל-EQC הרגיל מצברי ליתיום-יון בעלי קיבולת של 80 קילוואט-שעה (קוט"ש). אלו מספקים טווח נסיעה של 417 ק"מ בין טעינות לפי תקן WLTP. גרסת בראבוס תעשה שימוש באותו מערך מצברים.
מלבד תוספת הכוח, בראבוס תציע גם ערכת עיצוב מלאה, שכוללת החלפת סמלי מרצדס ב-"B" של בראבוס, שדרוגים לאווירודינמיות ועיצוב כללי אגרסיבי יותר. את השינוי בחוץ משלימים חישוקים בעיצוב ייחודי ובמידה "20 עם צמיגי פירלי פי-זירו בגודל 255/45 מלפנים ו-285/40 מאחור. לא מספיק? יש גם "21 עם צמיגי קונטיננטל קונטי-ספורט-קונטקט (255/40 מלפנים ו-285/35 מאחור).
בתא הנוסעים תוכלו להזמין כמעט כל שינוי שתרצו, החל מתוספות אבזור קטנות ועד להחלפה מלאה של כל חומרי הדיפון ותוספות אבזור מיוחדות. מחיר ה-EQC בראבוס לא פורסם וגם מועד תחילת השיווק עדיין אינו ידוע. ה-EQC הרגיל, שאמור היה להיות מושק בישראל עוד אשתקד, עשוי לנחות כאן במהלך השנה.