המכונית, שנקראת גמרה (Gemera), מצוידת במנוע בנזין מרכזי-אחורי שבאופן חריג מאוד לקטגוריה מניע דווקא את הגלגלים הקדמיים. מדובר ביחידת 2.0 ליטר יוצאת דופן עם שלושה צילינדרים וצמד מגדשי טורבו, שמפיקה 600 כ"ס ב-7,500 סל"ד (עם קו אדום ב-8,500) ומומנט מרבי של 61.1 קג"מ בין 2,000 ל-7,000 סל"ד.
למנוע הבנזין מצטרף מנוע חשמלי עם 400 כ"ס ו-51 קג"מ, שמניע אף הוא את הגלגלים הקדמיים. בנוסף יש שני מנועים חשמליים, אחד לכל גלגל אחורי, עם 500 כ"ס ו-102 קג"מ כל אחד. בסך הכול מערכת הכלאיים מפיקה 1,700 כ"ס ומאיצה את הגמרה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 1.9 שניות. קוניגסג לא מפרסמת נתון מהירות מרבית, אך ביצרנית סבורים שיוכלו לזכות בתואר "המכונית המהירה בעולם מ-0 ל-400 קמ"ש", רמז גם למהירות המרבית.
הגמרה מצוידת במצברי ליתיום-יון בעלי קיבולת של 15 קילוואט-שעה (קוט"ש) במתח של 800 וולט. הטווח החשמלי צנוע (עד 50 ק"מ) והכולל עומד על 1,000 ק"מ. את מנוע הבנזין ניתן יהיה לתדלק במקום גם באתנול (E100).
מכונית העל החדשה מציעה מקום לארבעה נוסעים (כולל נהג), אורך של 497.5 ס"מ, רוחב של 199 ס"מ, גובה של 129.5 ס"מ ובסיס גלגלים של 300 ס"מ. מרווח הגחון עומד על 117 מ"מ בלבד אך ניתן להגביה אותו במהירות נמוכה ב-35 נוספים, לטובת מעבר פסי האטה וגישה לחניונים. הגמרה מציעה נפח תא מטען של 200 ליטר בלבד, אך קוניגסג תציע גם קופסת אחסון לגג - אם אתם הטיפוסים שלוקחים את מכונית העל שלכם לחופשה המשפחתית.
עוד נמסר כי המרכב (והשלדה) יוצר במלואו מסיבי פחמן ובתוספת תשלום - גם החישוקים. אלו אגב עצומים - "21 מלפנים (עם צמיגי 295/30) ו-"22 מאחור (עם צמיגי 317/30). על עצירת המכונית יופקדו בלמים קרמיים עצומים לא פחות - 415 מ"מ מלפנים עם שש בוכנות ו-390 מ"מ מאחור עם ארבע.
הגמרה תציע באופן די יוצא דופן למכונית מסוגה גם מערכות בטיחות מתקדמות, כולל יכולת נהיגה אוטונומית ברמה 2. זה אומר שיש בקרת שיוט אדפטיבית וסיוע אקטיבי בשמירת נתיב. מלבד זאת יוצעו היגוי אחורי אקטיבי, מתלים אדפטיביים, מצלמות חנייה היקפיות עם תצוגה עילית ומערכת עזר לחנייה.
קוניגסג תייצר רק 300 יחידות ממכונית העל החדשה. מחירה המשוער צפוי לעמוד על החל ממיליון דולר (כ-3.5 מיליון שקל לפני מסים).