למנוע הטורבו בנזין החדש נפח של 2.0 ליטר ו-237 כ"ס, בדומה לקאדילק XT4 ושברולט בלייזר. למנוע אפשרות לניתוק שניים מארבעת הצילינדרים לטובת חסכון בדלק והוא משודך לתיבת תשעה הילוכים אוטומטית ומניע את הגלגלים הקדמיים. תצרוכת הדלק העירונית עומדת על 8.9 ק"מ לליטר והבינעירונית על 11.9 והציון הירוק 15.
מחיר הגרסה החדשה עומד על החל מ-330 אלף שקל ("פרימיום"), זול ב-20 אלף שקל מגרסת ה-3.6 ליטר באותה רמת גימור. מנוע ה-V6, שמייצר 310 כ"ס, מוצע בישראל גם ברמת גימור "ספורט" עם הנעה כפולה (390 אלף שקל).