הקפצ'ור הרוסי הוצג בשנת 2016 על בסיס הדור הקודם של רכב הפנאי הקטן, והציע חבילה ייחודית של בסיס גלגלים ארוך למרווח משופר (267 ס"מ לעומת 261), יחד עם הנעה כפולה (שאין אצלנו ובאירופה) ומרווח גחון מוגדל (20 ס"מ לעומת 17).
כעת הוא עובר רענון קוסמטי, לאחר שבאירופה כבר הוצג דור חדש לחלוטין. מתיחת הפנים לא משנה הרבה, עם עדכון קליל לעיצוב החיצוני והפנימי. רנו לא מפרטת את כל השינויים אבל כן שמנוע ה-2.0 ליטר בנזין (143 כ"ס) יוחלף במנוע טורבו עם 150 כ"ס (נפח לא פורסם). זה יציע הנעה כפולה שייחודית לרוסיה (ושווקים מתפתחים בעיקר) ותיבה אוטומטית רציפה. עתיד גרסת ההנעה הקדמית (1.6 ליטר בנזין, 114 כ"ס) לא ידוע.
אצלנו הקפצ'ור החדש עוד לא הושק (זה יקרה בחודשים הקרובים), ובינתיים הדור היוצא אינו משווק עוד. הדגם החדש מצויד בפלטפורמת CMF-B המודרנית של רנו-ניסאן-מיצובישי, בדומה לאחיו ניסאן ג'וק שהושק אצלנו זה עתה. הקפצ'ור החדש יציע מנועי טורבו בנפח 1.0 ו-1.3 ליטר וגם גרסת כלאיים (1.6 ליטר בנזין אטמוספרי וסיוע חשמלי).