המתלים חודשו לטובת פעולה מעודנת יותר, הבולמים האלקטרוניים כוילו לשיכוך משופר, המוט המייצב מאחור הוקשח לחידוד הכניסה לפנייה, ונוספה מערכת לייצוב בפניות באמצעות בלימת הגלגל הפנימי (ACA). במסגרת חידוש הדגם, נעשה שימוש מוגבר באלומיניום בזרועות התחתונות, המייצבים חלולים וגם הקפיצים והחישוקים קלים יותר. כל אלה אפשרו הפחתה של 10 ק"ג במשקל הבלתי-מוקפץ.
לקסוס שיפרה בגרסת הבנזין את פעולת התיבה האוטומטית שיש לה עשרה הילוכים. התיבה מאפשרת כעת למנוע להדגיש את התאוצה לפני שילוב להילוך גבוה יותר. גם התיבה האוטומטית בגרסה ההיברידית, שיש לה ארבעה הילוכים, עודכנה לטובת פעולה חדה יותר ותאוצה מורגשת יותר ביציאה מהפניות, באמצעות שילוב להילוך שני במקום לשלישי.
מעבר לכך, השינויים אינם גדולים. הדגם המחודש מוצע בגוונים נוספים לסך כולל של 12 צבעים ולחישוקי "20 עיצוב חדש. בסביבת הנהג נעשו עדכונים מינוריים, והמולטימדיה משקפת כעת אפל קארפליי וגם אנדרואיד אוטו.
לקסוס LC המחודשת תגיע לישראל בתחילת 2021. לקראת סוף 2020 אמורה להגיע לכאן הגרסה הפתוחה והנאה מאוד של LC שהוצג בנובמבר 2019.