נתונים ופרטים
הדגם החדש מעוצב באופן עדכני, והחזית שלו היא זו העכשווית של סאנגיונג. בסיס הגלגלים של קוראנדו הוא 267.5 ס"מ, אורכו 445 ס"מ, רוחבו 187 ס"מ, גובהו 163 ס"מ, ומרווח הגחון שלו הוא 18.2 ס"מ. נפח תא המטען עומד על 407 ליטר. לפי היבואן מדובר באחד הכלים המרווחים בקטגוריה.
כפי שכבר דיווחנו בהשקה העולמית, הקוראנדו ישווק כאן עם מנוע 1.5 ליטר טורבו-בנזין המייצר 163 כ"ס ו-28.5 קג"מ ב-1500 סל"ד. המנוע משודך לתיבה אוטומטית עם 6 הילוכים של אייסין וההנעה קדמית. משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש 12 שניות, צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 14.1 ק"מ/ל' והציון הירוק הוא 14.
במפרט האבזור חישוקי "18, פסי גגון, פקדי הילוכים מאחורי ההגה, מערך מולטימדיה מקורי עם צג "8 ומצלמה, בלם חניה חשמלי, בקרת אקלים מפוצלת וחיישני חניה מלפנים ומאחור.
במערכות הבטיחות בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב ועמעום אורות אוטומטי. המחיר הוא 145,000 שקלים, וזה ממקם את הקוראנדו ברמת מחיר נמוכה ביחס לדגמי הפנאי הקומפקטיים בארץ.