תחת השם "אלפינה B5", הסדנה מציעה שורה של שיפורים לב.מ.וו סדרה 5 החדשה. זה מתחיל מפגושים שונים מלפנים ומאחור עם כיתוב "אלפינה" בולט, ממשיך בחישוקי "20 רבי חישורים וכולל אף קישוט מרכב רוחבי עם הכיתוב "אלפינה" כדי שחלילה לא יפספסו שהסדרה 5 שלכם היא לא סתם עוד סדרה 5.
מתחת למכסה המנוע מסתתר שיפור דרמטי יותר: מנוע ה-4.4 ליטר של ב.מ.וו (ה-V8 מה-M550i xDrive) שודרג ומפיק 621 כ"ס ו-81.5 קג"מ בין 2,000 ל-5,000 סל"ד - לעומת 530 כ"ס ו-76.4 קג"מ בין 1,800 ל-4,600 סל"ד במקור.
בהתאם גם הביצועים טובים יותר: 3.4 שניות בלבד מעמידה ל-100 קמ"ש לעומת 3.8 ב-M550i ומהירות מרבית של 330 קמ"ש (מוגבלת ל-250 קמ"ש ב-M550i). תצרוכת הדלק, אם תהיתם, עומדת על 8.3 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה לעומת 10 ק"מ לליטר בלי השיפורים.
בדומה לתורמת האיברים, אלפינה B5 מצוידת בהנעה כפולה קבועה, אך בכיול שונה המעדיף יותר את הגלגלים האחוריים, כך לפי אלפינה. בתוספת תשלום אפשר לצייד אותה גם בדיפרנציאל מוגבל החלקה מכני. בצד הדינמי מצטרפים גם מתלי ספורט נשלטים אלקטרונית, תיבת שמונה הילוכים משודרגת, בלמי 395 מ"מ מלפנים ו-398 מאחור, כיול חדש להיגוי ולזווית המתלה מלפנים (1°-). בדומה ל-M550i, ל-B5 היגוי אחורי אקטיבי.
אלפינה מציעה בנוסף גם גרסת סטיישן עם אותו מנוע וגרסת דיזל (3.0 ליטר שישה צילינדרים, 408 כ"ס) תחת השם "D5 S". מחיר ה-B5 בגרמניה כולל מסים מתחיל מ-118 אלף יורו (כ-462 אלף שקל לפני תוספת המסים בישראל). לפי שעה לא ידוע על תוכניות לשיווק רשמי של דגמי אלפינה בישראל.