היבואנית מציינת כי לקטנוע זה אותה טכנולוגיית מתלים המשרתת את האופנוע התלת-גלגלי הגדול, נייקן 845 שהוצג ב-2018. כידוע, ימאהה הציגה את הקטנוע התלת-גלגלי הראשון שלה, טריסיטי 125 עוד ב-2014, אחד ממספר מתחרים לפיאג'ו MP3 שיצר את הקטגוריה הזו (2006).
הקטנוע מבוסס על X-מקס 300 – מנוע וחלקו האחורי של הכלי – ומלפנים יש לו מערכת מתלה כמו זו של הנייקן עם שינויים והתאמות נדרשות, מערכת לנעילת המתלה הקדמי וגם דוושת בלם.
נתונים, מערכות
לטריסיטי מנוע חד-צילנדרי מקורר נוזל בנפח 292 סמ"ק, וזה מייצר 28 כ"ס ב-7250 סמ"ק ו-2.95 קג"מ ב-5750 סל"ד. צריכת הדלק לפי היצרן היא 30 ק"מ/ל', לטווח של כ-400 ק"מ, הודות למיכל דלק בנפח 13 ליטר.
בסיס הגלגלים של הכלי הוא 159.5 ס"מ, אורכו 225 ס"מ, רוחבו 81.5 ס"מ, גובהו 147 ס"מ, מרווח הגחון 13 ס"מ וגובה המושב 79.5 ס"מ. המשקל הרטוב הוא 239 ק"ג.
לטריסיטי חישוקי "14, שהם הגדולים בקטגוריה, והצמיגים הם 120/70-14 מלפנים, 140/70-14 מאחור. על הבלימה ממונים דיסקים בקוטר 267 מ"מ, שניים מלפנים, אחד מאחור. מהלך הגלגל בטריסיטי הוא 10 ס"מ מלפנים, 8.4 ס"מ מאחור.
לטריסיטי מערכת לנעילת מתלים מלפנים לעצירה, תא מטען לשתי קסדות מלאות, הנעה/כיבוי ופתיחה של תא המטען ומכסה מיכל הדלק ללא-מפתח, תצוגת LCD מלאה. במערכות הבטיחות ABS, בלימה אחידה לכל הגלגלים, בקרת אחיזה.
מכירה, מחירים
ימאהה טריסיטי זמין בכל סניפי מטרו סיטי בארץ, וזה מוצע "במחיר השקה מיוחד" של 42,000 שקלים.