גרסת ה-PHEV החדשה של DS מצוידת באותו מנוע 1.6 ליטר טורבו-בנזין (180 כ"ס, 30.6 קג"מ) ומנוע חשמלי (110 כ"ס, 32.6 קג"מ), אך מוותרת על מנוע חשמלי נוסף לגלגלים האחוריים ועל ההנעה הכפולה לטובת קדמית. עם מצברי 13.2 קילוואט-שעה היא מסוגלת לנסוע עד 55 ק"מ בין טעינות בממוצע (עד 72 ק"מ בנהיגה איטית) - בדומה ל-E-Tense 300. גם המהירות המרבית החשמלית דומה - 135 קמ"ש.
עוד נמסר כי טעינת המצברים באמצעות מטען 7.4 קילוואט (מוד 3) תארוך שעה ו-45 דקות. זמן טעינה למטען רגיל (מוד 2) לא פורסם. לפי תקן ה-WLTP, רכב הפנאי DS 7 Crossback E-Tense 225 יציע תצרוכת דלק משולבת של 71.4-62.5 ק"מ לליטר במסלול 100 ק"מ הכולל שימוש במצברים. בנסיעה בינעירונית ממושכת התצרוכת תרד ל-16.4-15.4 ק"מ לליטר.
מבחינת עיצוב, למעט תג שונה, אין הבדלים מהותיים בין גרסאות ה-PHEV (וגרסאות ה-7 קרוסבק בכלל). מערכת ההנעה החדשה לא מביאה איתה גם אבזור חדש. ומה לגבי שיווק בישראל? מחברת לובינסקי, יבואנית DS, נמסר בתגובה לפניית "אוטו" כי "יש בהחלט כוונה. ככל הנראה כרגע, במחצית השניה של 2021 ובהתאם לביקושים באירופה".