מכונית הסלון השרירית עברה עדכון קל יחסית, שכולל בעיקר שינויים לעיצוב ולאבזור, בעוד מתחת למכסה המנוע אין שינויים דרמטיים: הכוח נותר ללא שינוי על 571 כ"ס ו-76.4 קג"מ בין 2,250 ל-5,000 סל"ד. בסיוע תיבת תשעה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה, ה-E63 מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.5 שניות (3.6 בסטיישן) ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש.
מי שרוצה יותר, יוכל לבחור ב-E63 S, שמעלה את ההספק ל-612 כ"ס ואת המומנט ל-86.6 קג"מ בין 2,500 ל-4,500 סל"ד. גרסה זו מאיצה ל-100 בתוך 3.4 שניות (3.5 בסטיישן) ולמהירות מרבית של 300 קמ"ש (290 בסטיישן). תצרוכת הדלק בשתי הגרסאות - 8.6 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה (8.5-8.4 בסטיישן).
מתיחת הפנים מביאה איתה שינוי לחרטום, לטובת מראה אגרסיבי עוד-יותר אבל גם לטובת שיפור ביעילות האווירודינמית. תמצאו כאן גם פתח יניקת אוויר גדול יותר לשיפור הזרמת אוויר קר למנוע. מאחור יש יחידות תאורה חדשות ובצדדים תמצאו חישוקי "19 (או "20) בעיצוב חדש.
בתא הנוסעים מרצדס מציידת את ה-E63, כמו יתר גרסאות ה-E-קלאס, בעוד-יותר אבזור. גלגל ההגה מצויד במתגי מגע חדשים.
מחברת כלמוביל, יבואנית מרצדס, נמסר כי שיווק ה-E63 בישראל יחל במהלך 2021. מועד השיווק המדויק עדיין אינו ידוע.