לטאייקאן שני מנועים חשמליים, מלפנים ומאחור להנעה כפולה, כאשר זה האחורי משודך לתיבה אוטומטית עם שני הילוכים ולדיפרנציאל מוגבל החלקה. בכל הגרסאות קפיצי אוויר ולטורבו S גם היגוי אחורי.
לשתי הגרסאות הספק רצוף זהה של 625 כ"ס ומהירותן המרבית היא 260 קמ"ש. שתיהן יכולות לייצר הספק גבוה יותר לפרק זמן קצר (Overboost) 680 כ"ס בטורבו, 761 בטורבו S, להאצה של 3.2 או 2.8 שניות בהתאמה.
לגרסאות אלה סוללה של 93.4 קוט"ש, והטווח נע בין 381 ל-450 ק"מ בטורבו, 388 ל-412 ק"מ בטורבו S. המחירים החל ב-1,299,000 שקלים לטורבו, 1,599,000 שקלים לטורבו S.
וגם 4S בקרוב
היבואנית החלה לקבל הזמנות לגרסת ה-4S שמחירה יהיה נמוך משמעותית, ויחל ב-875,000 שקלים. לגרסה זו הספק של 435 כ"ס, לסוללה 79.2 קוט"ש וטווח הנסיעה נע בין 333 ל-407 ק"מ.
ניתן להזמין את ה-4S במחיר של 945,000 שקלים עם אותה סוללה המשרתת את הגרסאות הבכירות (93.4 קוט"ש), ולגרסה זאת הספק של 480 כ"ס וטווח הנע בין 396 ל-463 ק"מ.
גם ל-4S בשתי גרסאות הסוללות שלו מצב "גדישת יתר", וההספק אז הוא 538 או 571 כ"ס בהתאמה, ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש בשתיהן היא 4 שניות, והמהירות המרבית זהה, 250 קמ"ש.
בכל הגרסאות מערך בטיחותי מתקדם ביותר, תאורת לד, צג מגע גדול "10.9, מפתח חכם, מושבים מרופדי עור בתפעול חשמלי, תפעול חשמלי לדלת תא המטען. בגרסת הטורבו חישוקי "20, תאורת לד מטריקס, דיפון עור מלא, מערכת שמע משופרת של בוס ועוד. לטורבו S בנוסף גם חישוקי "21, מושבי ספורט וגימור פנימי מיוחד.
עניין רב
בהשקת הטאייקאן מסר שי דואני, מנכ"ל אורכיד ספורטס קארס, יבואנית פורשה בישראל, כי עשרות יחידות של הטאייקאן כבר הוזמנו, והציפייה היא להגיע למאה יחידות בקצב שנתי.
המחיר כולל גם הקמת עמדת טעינה של אפקון המיוצרת בהתאם להנחיות פורשה. היבואן מקווה להודיע בקרוב על הסכם עם רשת מלונות ארצית להצבת עמדות טעינה ייחודיות של פורשה במתחמי החנייה של מלונות הרשת.
פורשה פיתחה עבור הטאייקאן מערכת טעינה ראשונה מסוגה הפועלת במתח של 800 וולט (כפול מהמקובל) על-מנת לאפשר טעינה מהירה במיוחד. מערכת זאת מאפשרת, עם מטען של 270 קילוואט, להגיע לטעינה של 80% (מ-5%) תוך 22.5 דקות, ולטעון את הטאייקאן ל-100 ק"מ ב-5 דקות. עם זאת, נתון ההספק המרבי של התחנות בארץ עומד בשלב זה על 150 קילוואט.