עד כה האלטימה שווקה בארץ ברמת הגימור SV, שהייתה עשירה בציוד אך חסרה מערכת מקורית להתרעה על סטייה מנתיב. עובדה זו חייבה התקנה מקומית של מערכת כזאת.
האלטימה SL כוללת גם התרעה על סטייה מנתיב ומוסיפה גם סיוע בהיגוי לשמירה על הנתיב. למערכות אלו מצטרפות בלימת חירום אוטונומית מתקדמת יותר עם זיהוי הולכי רגל ועמעום אורות אוטומטי. מפרט האלטימה בישראל מוסיף לכלול גם ניטור שטחים מתים מהצד ומאחור, בקרת שיוט אדפטיבית ו-10 כריות אוויר.
ברמת הגימור החדשה תמצאו חישוקי "19, חלון גג, מצלמות היקפיות, מערכת חנייה אוטומטית, בלם חנייה חשמלי, מושב נהג חשמלי עם זיכרונות, חימום מושבים והגה ומערכת שמע משודרגת מתוצרת בוז. אלה מצטרפים לריפודי עור ומושבים קדמיים חשמליים הקיימים כבר ב-SV.
מחיר ניסאן אלטימה SL עומד על 182 אלף שקל, 12 אלף יותר מה-SV. מלבד תוספת אבזור אין שינוי למפרט, שכולל מנוע 2.5 ליטר בנזין עם 188 כ"ס, תיבה אוטומטית רציפה והנעה קדמית. הביצועים זהים (8.7 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש) אך ה-SL בזבזנית יותר בדלק - 11.4 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה לעומת 13.5.