הדגם החדש החליף את 488 שהושק ב-2015, מהווה המשך לדגם הקודם, עם אותו בסיס גלגלים של 265 ס"מ ואותה יחידת הנעה. נתוני המרכב דומים לאלה של פיסטה, המהדורה המוגבלת והיותר-ממוקדת של 488; ארוך ב-5 ס"מ ורחב ב-3 ס"מ מ-488 רגילה. הדגם קל ב-40 ק"ג מ-488 וכבד מפיסטה ב-50 ק"ג. חלקים רבים ללא שינוי ביחס ל-488, ועם זאת 50% ממרכיבי הרכב שונים.
נתוני המנוע המרכזי, אותו V8 כפול-מגדשים 3.9 ליטר, דומים לאלה של הפיסטה – 711 כ"ס ב-7000 סל"ד, 77 קג"מ ב-3000 סל"ד – והתיבה הדו-מצמדית שיש לה 7 הילוכים זהה. גם הביצועים דומים: מ-0 ל-100 קמ"ש ב-2.9 שניות, מ-0 ל-200 קמ"ש ב-7.8 שניות, ועד ל-340 קמ"ש.
מחירה של פרארי F8 טריבוטו יחל ב-2.04 מיליון שקלים. עם זאת, כרגיל בהזמנת מכוניות של פרארי ולמרות הציוד העשיר התקני, האפשרויות הרבות להתאמה אישית מושכות את הלקוחות ואלה יקרות למדי; הרכב הראשון שיעלה לכביש כבר החודש כולל תוספות ב-400,000 שקלים. מסוכנות פרארי מדווחים על הזמנת חמש יחידות של F8 טריבוטו. ב-2019 נמכרו בישראל שמונה יחידות של פרארי, שלוש הן מדגם 488.