הספורט מתבסס על המכלולים של הקוגה המוכר, עם שלדה אחודה, מתלים נפרדים ומנהגי כביש מנומסים. הוא ישווק עם מנועי הטורבו-בנזין המוכרים מהקוגה, 3 ציל׳ בנפח 1.5 ל׳ המייצר 181 כ״ס ו-2.0 ל׳ 4 ציל׳ המנפק 245 כ״ס. שני המנועים יוצעו עם תיבת 8 הילוכים אוטומטית בלבד.
למרות שורשי הפנאי הצנועים, אנשי פורד מבטיחים יכולת שטח בלתי מבוטלת; כל הגרסאות יוצעו עם מערכת הנעה כפולה דומה לזו ששווקה בפוקוס RS הספורטיבית, המאפשרת נעילת דיפרנציאל אלקטרונית והכוונת מומנט מתוחכמת. בגרסאות הבכירות יוצעו צמיגי שטח מגודלים, זוויות מרכב נדיבות, מערכת ניהול עם מצבי ״בוץ״ ו״זחילת סלעים״, כמו גם בקרת שיוט אקטיבית ייעודית לשטח. פורד גם מציעה 100 אופציות התאמה ואביזרים ייעודיים להרפתקנים, היישר מהיצרנית, דוגמת אוהל גג, מנשאי אופניים ועוד.
בתא הנוסעים יוצעו כל מערכות הניווט/בידור/קישוריות המוכרות של פורד דרך מסך 8 אינץ׳, עם מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות ומצלמות היקפיות.
שיווק הברונקו ספורט באמריקה יחל לקראת סוף השנה ואלינו הוא צפוי להגיע ברבעון הראשון של 2021. מחירים טרם פורסמו.