מבחינת מידות, האריאה מתמקם בין הקשקאי ל-X טרייל, אך נהנה מבסיס גלגלים ארוך במיוחד (277 ס״מ) והבטחה למרחב פנימי יוצא דופן בזכות רצפה שטוחה. עיצוב הקוקפיט עדכני לא פחות מזה החיצוני, עם צמד מסכים בגודל 12.3״ וקווים מינימליסטים; קונסולה מרכזית צפה-מתכווננת ושפע של של כפתורי-מגע תורמים אף הם לאווירה הייחודית, ונתמכים על ידי שלל טכנולוגיות מתקדמות - החל מתפעול קולי, דרך תצוגה עילית מגודלת וכלה במערכות בטיחות מתקדמות, כולל בקרת שיוט אדפטיבית העושה שימוש בנתוני GPS ומאפשרת נהיגה חצי-אוטונומית ברמה 2.
האריאה יוצע בחמש גרסאות שונות, שייבדלו בגודל מארז הסוללות (63 או 87 קוט״ש), במנוע חשמלי אחד או שניים (ובהתאם, הנעה קדמית או כפולה) ובהיצע הספקים שינוע בין 215 ל-390 כ״ס.
התאוצה למאה קמ״ש תארוך 7.6 שניות בוורסיה האיטית ביותר ו-5.1 שניות במהירה ביותר, המהירות המרבית תנוע בין 160 ל-200 קמ״ש, וטווח הנסיעה ינוע בין 340 ל-500 ק״מ.
האריאה צפוי להגיע לישראל במהלך 2021. מחירים טרם פורסמו.