למרות הגדלת המס הירוק, הצליח היבואן לבנות חבילה מעניינת המעניקה על פניה תמורה טובה, הודות לשילוב של נתוני הספק וביצועים גבוהים יותר עם מפרט אבזור עשיר יותר מאשר בגרסאות רגילות במחיר דומה. למתקפה המחושמלת תצטרף בקרוב גם גרסה היברידית-נטענת של X2 עם חטיבת כוח כמו זו שב-X1.
ב.מ.וו X1 היברידי-נטען: האח הקטן
X1, רכב הפנאי הקומפקטי (C-SUV), זכה לגרסה היברידית-נטענת xDrive25e שהושקה בסוף 2019. דגם זה מצויד באותה חטיבת כוח המשרתת את מיני קאונטרימן בגרסתו ההיבירידית-נטענת – לא מפתיע בהינתן העובדה כי שני הדגמים חולקים אותה רצפת הנעה קדמית.
לגרסה ההיברידית מנוע טורבו-בנזין 1.5 ליטר 3 צילינדרים המייצר 125 כ"ס, זה משודך לתיבה אוטומטית עם 6 הילוכים (דו-מצמדית 7 הילוכים ב-1.5 ליטר הרגילה), ומניע את הגלגלים הקדמיים. המנוע החשמלי, המייצר 95 כ"ס, אחראי להנעה האחורית.
ההספק המשולב של חטיבת הכוח הזאת הוא 220 כ"ס והמומנט המשולב עומד על 39 קג"מ. משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 6.9 שניות והמהירות המרבית היא 193 קמ"ש. צריכת הדלק היא 52.6 ק"מ/ל' והציון הירוק הוא 2.
לרכב סוללה של 10 קוט"ש, טווח הנסיעה החשמלי לפי נתוני היצרן הוא 57 ק"מ, זמן הטעינה 3.2-5 שעות לפי עמדת הטעינה. תא המטען בגרסה זו, 450 ליטרים, קטן ב-55 ליטרים מזה שבגרסה הרגילה. נפח מיכל הדלק קטן אף הוא: 36 ליטרים לעומת 51.
X1 ההיברידי-נטען מוצע ברמת הגימור 'M ספורט', שהיא מצוידת יותר מאשר הגרסה הרגילה ברמת הגימור 'אקסלוסיב', שהייתה עד כה המהודרת בהיצע. ל-'M ספורט' גימור חיצוני ספורטיבי יותר ונאה, ובפנים הרכב מהודר יותר, וכולל בין השאר גלגל הגה ספורטיבי של M, דיפון עץ כהה, מושבי ספורט עם תפעול חשמלי וריפוד עור לכל המושבים. לרכב מערכת שמע של הרמן קרדון עם 12 רמקולים, מערכת ניווט, ממשק אפל קארפליי (עדיין אינו תקני בכל רמות הגימור).
כמו ברמת הגימור 'אקסלוסיב', גם כאן חישוקי "18 (בעיצוב שונה), תאורת לד, גג זכוכית, דלת תא מטען בתפעול חשמלי, בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם. במערכות הבטיחות: בלימה אוטונומית, התרעה על סטייה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית.
מחיר X1 בגרסת xDrive25e, עם 220 כ"ס, הנעה כפולה, וברמת הגימור 'M ספורט' הוא 299,000 שקלים – זהה לזה של X1 בגרסת sDrive20i עם 192 כ"ס והנעה קדמית, וברמת הגימור 'אקסקלוסיב'.
ב.מ.וו X3 היברידי-נטען: האח הגדול יותר
גם X3, רכב הפנאי הבינוני (D-SUV) זכה לגרסה היברידית-נטענת (xDrive30e) וגם היא הוצגה בסוף 2019. גרסה זו מבוססת על פלטפורמת הנעה אחורית המשרתת את סדרה 3, ומצוידת כמובן בחטיבת כוח שונה לחלוטין וזהה לזו אותה פגשנו ב-330e.
בגרסה זו המנוע החשמלי נמצא בתיבת ההילוכים, והתפוקה המשולבת של מנוע הבנזין ושל המנוע החשמלי נשלחת לארבעת הגלגלים, כאשר עיקר הכוח מוזרם לגלגלים האחוריים.
לגרסה זו מנוע טורבו-בנזין 2.0 ליטר 4 צילינדרים המייצר 184 כ"ס ומנוע חשמלי המייצר 109 כ"ס, והתפוקה המשולבת היא 292 כ"ס ו-42.8 קג"מ. לחטיבת כוח זו תיבה אוטומטית 8 הילוכים, וההנעה כאמור כפולה. משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש 6.1 שניות, המהירות המרבית 210 קמ"ש והמהירות המרבית בהנעה חשמלית בלבד היא 135 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת 43.5 ק"מ/ל' והציון הירוק הוא 2.
לרכב סוללת 12 קוט"ש והטווח החשמלי הוא 52 ק"מ, וזמן הטעינה נע בין 5.9 ל-3.7 שעות. נפח תא המטען, 450 ליטרים, קטן ב-100 ליטרים מזה של הגרסאות הרגילות של X3.
גם X3 בגרסת xDrive30e הוא המאובזר בהיצע הדגם, וגם הוא משווק ברמת הגימור 'M ספורט' המהודרת, המעט יותר מצוידת מ'לקשרי', שהייתה עד כה היקרה בהיצע. גרסה זו מצוידת במערך 'לייב קוקפיט פרו' של ב.מ.וו הכולל מחוונים מוקרנים בעיצובם המעודכן ביותר, ובדור החדש של מערך התפעול, הכולל צג מרכזי גדול "10.25 וממשק אפל קארפליי.
כמו רוב הגרסאות תכלול גרסה זו תאורת לד, גג זכוכית, תפעול חשמלי לדלת תא המטען, מפתח חכם, בקרת אקלים תלת-אזורית, ריפוד עור, תפעול חשמלי למושבים הקדמיים וחניה אוטומטית. במערכות הבטיחות בלימה אוטונומית מלפנים ומאחור, תיקון סטייה ושמירת הרכב במרכז נתיב, התרעת שטחים מתים ותיקון, סיוע בתמרוני חירום ובקרת שיוט אדפטיבית.
מחיר X3 בגרסת xDrive30e, עם 292 כ"ס וברמת הגימור 'M ספורט' הוא 399,000 שקלים – מעט זול מזה של X3 בגרסת xDrive30i עם 252 כ"ס וברמת הגימור 'לקשרי', שמחירה 426,000 שקלים.