הצד הטכני של המשוואה
בדיוק כמו ב-X1 בגרסה המדוברת, גם ב-X2 מנוע טורבו-בנזין 1.5 ליטר 3 צילינדרים המייצר 125 כ"ס ומשודך לתיבה אוטומטית עם 6 הילוכים (בניגוד ל-140 כ"ס ותיבה דו-מצמדית עם 7 הילוכים בגרסת ה-1.5 ליטר הרגילה), והוא זה המניע את הגלגלים הקדמיים. המנוע החשמלי, שמייצר 95 כ"ס, אחראי להנעה האחורית, וליצירת הנעה כפולה. התפוקה המשולבת היא 220 כ"ס ו-39.2 קג"מ, משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש 6.8 שניות והמהירות המרבית 195 קמ"ש. במצב חשמלי בלבד, המהירות מוגבלת ל-135 קמ"ש. צריכת הדלק היא 47.6 ק"מ/ל' והציון הירוק הוא 2.
לרכב סוללה של 10 קוט"ש, טווח הנסיעה החשמלי הוא 46 ק"מ (WLTP), וזמן הטעינה יארך 2.5-3 שעות בהתאם לעמדת הטעינה. תא המטען קטן במעט מזה שבגרסה הרגילה (470 ליטרים), ונפחו 410 ליטרים; מיכל הדלק הצטמק ב-15 ליטרים, ל-36 ליטרים.
דברים של רמת חיים
כמו X1, גם X2 ההיברידי מוצע ברמת הגימור 'M ספורט' המצוידת יותר מאשר רמת הגימור 'וייב' המשרתת את גרסת הבנזין הבסיסית. הביטוי לכך הוא בפריטי גימור חיצוני ספורטיביים יותר. גם בפנים פריטים כאלה, ובכלל תא הנוסעים מהודר יותר, וכולל גלגל הגה ספורטיבי של M, ומושבי ספורט מהודרים, בתפעול חשמלי כמובן. לרכב מערך שמע משודרג וממשק אפל קארפליי, שעדין אינו תקני בכל רמות הגימור.
עוד במפרט: גם גג זכוכית, חישוקי "19, תאורת לד, מערך מולטימדיה עם צג "8.8, דלת תא מטען בתפעול חשמלי, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים מאחור, שאינם כלולים ברמת הגימור הרגילה. המערך הבטיחותי כולל בלימה אוטונומית, התרעה על סטייה מנתיב (אך לא תיקון) ובקרת שיוט אדפטיבית.
מחיר ב.מ.וו X2 בגרסת xDrive25e וברמת הגימור 'M ספורט' הוא 299,000 שקלים, זהה לזה של X1 באותה גרסה. להשוואה, מחיר X2 בגרסת sDrive18i (עם 140 כ"ס) ברמת הגימור 'וייב' הוא 264,000 שקלים, ובגרסת sDrive20i (עם 192 כ"ס) ב'אקסקלוסיב', שרמת הציוד בה גבוהה אך במעט, הוא 334,000 שקלים, ולכן שיווקה יופסק כנראה.