כרגיל במתיחת פנים, נעשו שינויים בחזית הרכב, אלה באטקה הודגשו עם קווים אגרסיביים יותר בשבכה, ורכב הפנאי צויד בתאורת לד, פגושים ומכסה מנוע חדשים. כל אלה הוסיפו 1.8 ס"מ לאורך שעומד כעת על 438 ס"מ. שינויים משמעותיים נעשו גם מאחור, כוללים דלת חדשה לתא המטען, תאורת לד עדכנית ואפילו כיתוב שונה לשם הדגם.
מחירי הדגם המחודש התייקרו קלות, בשיעור של 1000-2000 שקלים.
רמות גימור, מחירים
אטקה 'סטייל', שעולה 144,000 שקלים, כולל חישוקי "17, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים מאחור, מולטימדיה עם צג "8.25. רמת הגימור החדשה 'XP', שמחירה 164,000 שקלים, מוסיפה חישוקי "18, תוספות קוסמטיות חיצוניות, גג זכוכית, מחוונים מוקרנים, צג "9.2, מפתח חכם, פקדי הילוכים בהגה, מצלמה ועוד. רמת הגימור הבכירה, 'FR', מוצעת ב-169,000 שקלים, ומוסיפה גם פסי הטענה בגג, חלקים נוספים בצבע שחור, גימור פנימי ספורטיבי, מושבים משודרגים, מערכת שמע של ביטס, חנייה אוטומטית.
במערכות הבטיחות, בכל רמות הגימור, בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית; מרמת הגימור 'XP' גם ניטור שטחים מתים.
אין שינויים ביחידת ההנעה, המבוססת על מנוע טורבו-בנזין 1.5 ליטר 150 כ"ס, תיבה דו-מצמדית 7 הילוכים והנעה קדמית. משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 8.6 שניות, והמהירות המרבית היא 198 קמ"ש.