XF המחודשת מתהדרת בפגושים חדשים מלפנים ומאחור, פתחי יניקה קדמיים גדולים יותר וחצאיות צד מעודכנות. יחידות התאורה מלפנים ומאחור עודכנו גם הן, ובנוסף לתאורת לד-יום בעיצוב חדש, ישנה אפשרות לתאורת לד מלאה עם אלומה אדפטיבית.
יגואר בחרה לעצב מחדש את סביבת הנהג, וזאת שונה כמעט לחלוטין מקודמתה. במרכז בולט מסך מולטימדיה חדש בגודל "11.4 ובעיצוב עדכני. לוח המחוונים המוקרן שונה מקודמו וגודלו "12.3. גלגל ההגה ובורר ההילוכים חדשים אף הם, סידור פקדי בקרת האקלים עודכן והקונסולה בין-מושבים שונתה אף היא. המושבים עוצבו מחדש וכוללים כעת (כאופציה) יכולת עיסוי מורחבת. לדגם המחודש מערכת ביטול רעשים אקטיבית משופרת.
היצע המנועים נותר ברובו כשהיה, כאשר המנועים הרלוונטיים לנו הם למעשה אחד (מסדרת 'אינג'ניום') המוצע ב-2 רמות הספק – טורבו-בנזין 2.0 ליטר המפיק 250 ו-37.2 קג“מ או 300 כ"ס ו-40.8 קג“מ. גרסת ה-250 כ“ס עם הנעה אחורית (אופציה להנעה כפולה) מאיצה ל-100 קמ“ש ב-6.5 שניות, וגרסת ה-300 כ“ס (הנעה כפולה בלבד) עושה זאת ב-5.8 שניות.
לצד אלה הוצג מנוע טורבו-דיזל חדש, גם הוא בנפח 2.0 ליטר. למנוע זה מערך היברידי מתון, ההספק 204 כ“ס והמומנט 43.8 קג“מ. ההנעה אחורית או כפולה, ומשך התאוצה מ-0 ל-100 קמ“ש 7.1 שניות (אחורית). כל הגרסאות מוצעות עם תיבה אוטומטית עם שמונה הילוכים. שיווק הגרסה המחודשת של יגואר XF באירופה צפוי במחצית הראשונה של שנת 2021.