דגם זה משווק באירופה תחת השם "פרואייס סיטי", ומיוצר במפעל של PSA בוויגו שבספרד, כחלק משיתוף הפעולה של טויוטה עם קבוצת הרכב הצרפתית. המסחרית הקלה מוצעת באירופה גם במדי פיג'ו (ריפטר, פרטנר) ומגיעה לארץ גם כדגם של אופל (קומבו). טויוטה מצידה משווקת את המסחרית הבינונית של PSA תחת השם "פרואייס", דגם הזהה לסיטרואן ג'אמפי ולפיג'ו אקספרט.
עם תחילת שיווק סיטי, תתחיל טויוטה ישראל לפעול בקטגוריית המסחריות הקלות, תחום בו לא פעלה עד כה.
מידע נדרש
טויוטה החלה לשווק את סיטי בגרסת הנוסעים הקצרה. לגרסה זו בסיס גלגלים של 278.5 ס"מ ואורך של 297.5 ס"מ, והיא מוצעת עם שתי דלתות הזזה וחמישה מושבים. נפח תא המטען, המופרד מהמושב האחורי במחיצה קשיחה, הוא 597 ליטרים עד גובה המושבים, 983 ליטרים עד קו הגג.
באופן לא מפתיע הרכב מוצע עם מנוע הטורבו-דיזל 1.5 ליטר של PSA המייצר 130 כ"ס ו-31.3 קג"מ, וצמודה לו תיבה אוטומטית עם 8 הילוכים. בנתוני הביצועים, ההאצה ל-100 קמ"ש ב-11.1 שניות, מהירות מרבית של 184 קמ"ש, צריכת דלק ממוצעת 22.7 ק"מ/ל' וציון ירוק 12.
טויוטה סיטי מוצעת עם מערך המולטימדיה קונטקט של טויוטה ישראל הכולל צג "9 והמותקן בארץ. לרכב מערכות בטיחות מתקדמות הכוללות בלימה אוטונומית ותיקון סטייה מהנתיב.
מחיר טויוטה סיטי הוא 155,000 שקלים (150,000-152,000 שקלים לגרסאות המקבילות של סיטרואן). בשיחות עם אנשי טויוטה ישראל הם בהחלט ייעזרו בכך שהרכב, תחת סמל סיטרואן, מחזיק בנתח שוק של כשני-שליש מבין המסחריות הקלות בארץ, תחום שהיקף המכירות השנתי שלו הוא 6000 יחידות. אנשי טויוטה ישראל אמרו כי בכוונתם להגיע לנתח שוק של כ-10% בתחום זה, והם מתכוונים להרחיב את היצע הגרסאות של סיטי.