במסגרת מתיחת הפנים, חודשה החזית, והשבכה ויחידות התאורה דומות לאלה של דגמי 2008 ו-208 החדשים. היצע המנועים נותר דומה, וכולל מנועי טורבו-בנזין 1.2 ליטר 130 כ"ס, טורבו-בנזין 1.6 ליטר 180 כ"ס, טורבו-דיזל 1.5 ליטר 130 כ"ס. התיבה האוטומטית עם שמונה הילוכים ללא שינוי. הופסק שיווקה של גרסת הדיזל 2.0 ליטר.
לשתי רמות הגימור המוכרות – 'אקטיב', 'פרמיום' – נוספה רמת גימור 'אקטיב פק' המתמקמת ביניהן ומוצעת בגרסת הבנזין 1.2 ליטר ובגרסת הדיזל; מפרט האבזור דומה לזה שב'אקטיב' הזולה יותר, מפרט הבטיחות כמו זה שב'פרמיום', וכולל בקרת שיוט אדפטיבית עם בלימה אוטונומית במהירויות גבוהות יותר, תיקון סטייה מנתיב, עמעום אוטומטי.
מסירות המהדורה המחודשת בגרסאות הבעירה הפנימית של 3008 יחלו ברבעון הראשון של 2021. הגרסאות ההיברידיות-הנטענות המחודשות יגיעו לכאן רק במחצית השנייה של 2021.
המחירים התייקרו במעט בהשוואה למחירי 3008 עד כה, בין 2000 שקלים ל-5000 שקלים לפי הגרסה ורמת הגימור.
פיג'ו 3008 2021 החדש: רשימת גרסאות, מחירון
פיג'ו 3008, טורבו-בנזין, 1.2 ל' 'אקטיב' – 155,000 שקלים
פיג'ו 3008, טורבו-בנזין, 1.2 ל' 'אקטיב פק' – 158,000 שקלים
פיג'ו 3008, טורבו-בנזין, 1.2 ל' 'פרמיום' – 170,000 שקלים
פיג'ו 3008, טורבו-בנזין, 1.6 ל' 'אקטיב' – 170,000 שקלים
פיג'ו 3008, טורבו-בנזין, 1.6 ל' 'פרמיום' – 190,000 שקל
פיג'ו 3008, טורבו-דיזל, 1.5 ל' 'אקטיב' – 164,000 שקל
פיג'ו 3008, טורבו-דיזל, 1.5 'אקטיב פק' – 167,000 שקלים
פיג'ו 3008, טורבו-דיזל, 1.5 'פרמיום' – 188,000 שקלים