הקפ'צור החדש יתמודד באחת הקטגוריות המשמעותיות בהיקפן בשוק הרכב, ומכאן חשיבותו עבור היבואן, ויתמודד מול מספר לא מבוטל של מתחרים רבים.
דגם חדש, גרסאות הספק
העיצוב החיצוני של הדגם החדש דומה למדי לזה של קודמו. הבסיס חדש לגמרי, והפלטפורמה היא CMF המודולרית החדשה-יחסית של רנו/ניסאן. קפצ'ור החדש גדול מהדגם הפורש; בסיס הגלגלים גדל ב-2 ס"מ ל-263 ס"מ, אורכו גדול ב-11 ס"מ ל-423 ס"מ, לרוחב נוספו 1.7 ס"מ, ל-180 ס"מ. נפח תא המטען נע בין 422 ל-536 ליטרים בהתאם למיקום המושב האחורי המתכוון והרצפה הכפולה. רנו מציינת כי לתאי האחסון בדגם החדש נפח של 27 ליטרים.
לקפצ'ור החדש חטיבת הכוח החדשה המשרתת כבר דגמים שונים של ניסאן ורנו – מנוע טורבו-בנזין 1.3 ליטר, המוצע כאן בשתי רמות הספק ומשודך לתיבה דו-מצמדית עם 7 הילוכים; כידוע, מנוע זה פותח בשת"פ עם מרצדס ומשרת דגמים שלה.
בגרסה החלשה יותר הספק של 131 כ"ס, משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 9.6 שניות, הציון הירוק הוא 9, וצריכת הדלק 17.5 ק"מ/ל'; בגרסה החזקה יותר הספק של 154 כ"ס, משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 8.6 שניות, הציון הירוק הוא 8, וצריכת הדלק 17.9 ק"מ/ל'. בשתי הגרסאות מכלול לא אופייני כיום, והוא בלמי תוף.
אבזור עשיר, מחירים
אנשי רנו ישראל מציינים כי כבר בגרסה הבסיסית, שיש לה 131 כ"ס ומוצעת ברמת הגימור 'אינטנס', מדובר ברכב מאובזר היטב. במפרט חישוקי "17, מפתח חכם, בלם חנייה חשמלי, מולטימדיה עם צג "7, בקרת אקלים ועוד. במפרט הבטיחות בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, ובקרת שיוט אדפטיבית. מחיר גרסה זו הוא 125,000 שקלים.
הגרסה החזקה, שיש לה 154 כ"ס, מוצעת בשתי רמות גימור. ב'אקזקוטיב', שמחירה 133,000 שקלים, חישוקי "18, תאורת לד מלאה, גימור כתום או אפור לחלקים בסביבת הנהג, מחוונים מוקרנים, צג "9.3, ועוד. במפרט הבטיחות גם ניטור שטחים מתים ותאורה אדפטיבית. ניתן לקבל גג בצבע שונה תמורת 2000 שקלים. ב'אדישן 1', שמחירה 140,000 שקלים, גם גג זכוכית, מערך חניה אוטומטי, מצלמות היקפיות, טעינה אלחוטית.
לפי אנשי רנו, היקף המכירות השנתי של קפצ'ור החדש יהיה כאלף יחידות, שזה מעט פחות ממה שרשם הקפצ'ור הקודם בשנתו הטובה ביותר. עם זאת, הקפצ'ור הקודם הגיע לארץ כאשר בקטגוריה זו היו מעט מאוד מתחרים, בוודאי ביחס לשפע הקיים היום. לפי היבואן המחירים עלולים להתייקר במהלך הרבעון הראשון של 2021.