גלית עייני, מנכ"לית יגואר-לנד רובר ישראל, ציינה כי ב-2020, למרות האתגר הגדול שהציב משבר הקורונה, נמכרו בעשרת החודשים הראשונים של 2020 כ-650 יחידות של שני המותגים, גידול של 15% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.
על בסיס הגידול הזה במכירות ועם שלל החידושים במהלך 2021, ביגואר-לנד רובר מכוונים לעבור את רף האלף כלים בשנה תוך שלוש שנים, וייתכן שהדבר יקרה הרבה קודם.
החידושים של 2021
בין דגמי לנד רובר, כבר ברבעון הראשון של 2021 יגיע לכאן ריינג' רובר ולאר המחודש, ומעט לאחר מכן הגרסה ההיברידית-נטענת שלו. גרסה זו מצוידת במנוע טורבו-בנזין 2.0 ליטר וההספק המשולב שלה הוא 404 כ"ס; זו אותה יחידה המשרתת את ריינג' רובר ואת ריינג' רובר ספורט בגרסה זו.
באותה תקופה יחל שיווקם של הדיפנדר הקצר ושל דיסקברי המחודש. ברבעון השני יגיע לכאן דיפנדר היברידי-נטען, גם הוא עם אותה חטיבת כוח.
בתחילת השנה יגיע לכאן יגואר F-פייס המחודש, גם הוא יוצע במהדורה היברידית-נטענת עם אותו מערך המשרת את הדגמים הגדולים של לנד רובר. במחצית הראשונה של 2021 יחל שיווקו של E-פייס מעודכן, וגם הוא יוצע בגרסה היברידית-נטענת למבחר, כאן עם אותה יחידה המשרתת את איווק, עם מנוע טורבו-בנזין 1.5 ליטר והספק משולב של 309 כ"ס.
להיצע ההיברידי-נטען תצטרף גם גרסה מחודשת של XE, שתוצע גם היא בגרסה כזו. דגם הפנאי החשמלי I-פייס ישווק כאן לאחר עדכון קל במערך הטעינה וציודו במולטימדיה החדשה של מותגי יגואר-לנד רובר.