גלית עייני, מנכ"לית יגואר-לנד רובר ישראל, ציינה כי ב-2020, למרות האתגר הגדול שהציב משבר הקורונה, נמכרו בעשרת החודשים הראשונים של 2020 כ-650 יחידות של שני המותגים, גידול של 15% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.
על בסיס הגידול הזה במכירות ועם שלל החידושים במהלך 2021, ביגואר-לנד רובר מכוונים לעבור את רף האלף כלים בשנה תוך שלוש שנים, וייתכן שהדבר יקרה הרבה קודם.
![יגואר-לנד רובר: 2021 במגמת גידול](https://images.auto.co.il/Attachment/Gallery/242374/1636503/LR_DISCO_21MY_DYNAMIC_101120_03.jpg?width=651)
החידושים של 2021
בין דגמי לנד רובר, כבר ברבעון הראשון של 2021 יגיע לכאן ריינג' רובר ולאר המחודש, ומעט לאחר מכן הגרסה ההיברידית-נטענת שלו. גרסה זו מצוידת במנוע טורבו-בנזין 2.0 ליטר וההספק המשולב שלה הוא 404 כ"ס; זו אותה יחידה המשרתת את ריינג' רובר ואת ריינג' רובר ספורט בגרסה זו.
באותה תקופה יחל שיווקם של הדיפנדר הקצר ושל דיסקברי המחודש. ברבעון השני יגיע לכאן דיפנדר היברידי-נטען, גם הוא עם אותה חטיבת כוח.
בתחילת השנה יגיע לכאן יגואר F-פייס המחודש, גם הוא יוצע במהדורה היברידית-נטענת עם אותו מערך המשרת את הדגמים הגדולים של לנד רובר. במחצית הראשונה של 2021 יחל שיווקו של E-פייס מעודכן, וגם הוא יוצע בגרסה היברידית-נטענת למבחר, כאן עם אותה יחידה המשרתת את איווק, עם מנוע טורבו-בנזין 1.5 ליטר והספק משולב של 309 כ"ס.
![יגואר-לנד רובר: 2021 במגמת גידול](https://images.auto.co.il/Attachment/Gallery/242251/1635214/Jag_F-PACE_21MY_29_Location_Static_13_Side_150920.jpg?width=651)
להיצע ההיברידי-נטען תצטרף גם גרסה מחודשת של XE, שתוצע גם היא בגרסה כזו. דגם הפנאי החשמלי I-פייס ישווק כאן לאחר עדכון קל במערך הטעינה וציודו במולטימדיה החדשה של מותגי יגואר-לנד רובר.
![יגואר-לנד רובר: 2021 במגמת גידול](https://images.auto.co.il/Attachment/Gallery/241289/1620424/יגואר%20XE%20החדשה.%20צילום%20יחצ%20חול%20%2810%29.jpg?width=651)
![יגואר-לנד רובר: 2021 במגמת גידול](https://images.auto.co.il/Attachment/Gallery/241289/1620424/יגואר%20XE%20החדשה.%20צילום%20יחצ%20חול%20%2810%29.jpg?width=651)