בשלב זה הכוונה היא להשיק את קופרה בישראל כמותג נפרד כבר ברבעון הראשון של 2021 או לכל המאוחר ברבעון השני. בשלב זה מיובא לישראל רכב הפנאי הספורטיבי קופרה אטקה, אבל הוא משווק במסגרת סיאט. כעת, לאחר הרחבת מבחר הדגמים של המותג בספרד, יוגדל המבחר גם כאן ואז ישווקו דגמי קופרה בנפרד, מבוססים על זהות שונה.
התכנית היא כי דגמי מותג קופרה יוצגו באופן נפרד באולמות התצוגה של סיאט ובהמשך באולם תצוגה משלהם, שיוקם עבור המותג במרכז הארץ.
שלושה דגמים
סיאט ישראל, כך נראה, תשיק מחדש את מותג קופרה ותעשה זאת עם שלושה דגמים. דגם אחד הוא קופרה אטקה המוכר בגרסה מחודשת. עימו תוצג קופרה לאון החדשה כשהיא מצוידת במנוע הטורבו-בנזין 2.0 ליטר המשרת את אטקה, ומייצר אותם 300 כ"ס ו-40.8 קג"מ. לשני דגמים אלה יצטרף פורמנטור (Formentor), למעשה הדגם העצמאי הראשון של קופרה. מדובר ברכב פנאי ספורטיבי ומאוד נאה החולק אותו בסיס עם אטקה ומוצע עם מספר יחידות כוח, בהן טורבו-בנזן 2.0 ליטר עם 310 כ"ס והיברידית-נטענת עם 245 כ"ס.
גם היברידי נטען
בסיאט ישראל שואפים גם להביא את הגרסה ההיברידית-נטענת של לאון (e-HYBRID), בין אם במסגרת מותג סיאט, וזו הבחירה המועדפת עליהם, או במסגרת קופרה.
גרסאות נוספות של לאון העומדות על הפרק לקראת יבוא, הן זו עם מנוע הטורבו-בנזין 1.0 ליטר וזו בגרסת סטיישן הנקראת 'ספורטורר'. בשלב זה, כך נראה, סיאט ישראל אינה פועלת לייבא את טראקו (Tarraco) – רכב פנאי בגודל בינוני (D-SUV), שממדיו כמו של סקודה קודיאק – ועם שבעה מושבים יכול להיכנס במובן מסוים למשבצת שהותיר המיניוואן אלהמברה.