מגיעים, מעבירים את המפתחות לפקיד/ה בכניסה, מחליפים כמה מילים עם יועץ השירות ו..הרכב נעלם לתוך מרכז השירות בעוד אתם שותים קפה בפינת ההמתנה. אבל האם עצרתם פעם לחשוב מה המסלול שעובר הרכב שלכם בכל כניסה שגרתית לטיפול או חלילה תיקון תקלה?
גם אותנו זה סקרן, ולכן יצאנו ליום שלם לביקור במרכזי שירות גדולים ומתקדמים. פגשנו את יועצי השירות, דיברנו איתם ויחד עברנו בכל התחנות הקיימות במוסך: החל משירות הלקוחות, מחלקת דיאגנוסטיקה, ראינו איך משפצים מנוע, מחלקת חשמל, עמדת הטיפולים, מחלקת הגירים ואפילו בדקנו מה נדרש כדי לטפל ברכב חשמלי ומתקדם.
אם אתם סקרנים כמונו, אתם מוזמנים לצפות בסרטון: