כזכור, הדור השני של קומפאס מבוסס על גרסה מוגדלת של אותה פלטפורמה המשרתת את ג'יפ רנגייד/פיאט 500X (הפלטפורמה הקטנה-רחבה של פיאט; LWB 4x4), בסיס הגלגלים הוא 264 ס"מ ואורך הרכב 439 ס"מ.
גרסה רגילה חדשה
הגרסה הפורשת –מנוע טורבו-בנזין 1.4 ליטר 170 כ"ס, תיבה אוטומטית 9 הילוכים, הנעה כפולה – הוחלפה בגרסה עדכנית המצוידת בטורבו-בנזין 1.3 ליטר החדש של קבוצת פיאט-קרייזלר (FCA), וזה מייצר 150 כ"ס; לתיבה האוטומטית כאן 6 הילוכים וההנעה קדמית. בכל הקשור לביצועים, לחדשה יתרון בהאצה מ-0 ל-100 קמ"ש: 9.2 שניות מול 9.5 שניות. צריכת הדלק היא 14.7 ק"מ/ל' והציון הירוק 8.
מחיר גרסה זאת, החל מ-169,000 שקלים, נמוך ב-17,000 שקלים וב-9% מזה של הגרסה הקודמת. מחיר זה מתייחס לרמת הגימור 'לונגיטיוד', ובמפרט האבזור שלה: חישוקי "17, בקרת אקלים מפוצלת, מולטימדיה וצג "7; במפרט הבטיחות: בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אקטיבית, תיקון סטייה מנתיב.
רמת הגימור 'לימיטד', שמחירה 199,000 שקלים, כולל גם גג זכוכית, מפתח חכם, צג "8.4 ובמערכות הבטיחות גם בקרת שיוט אקטיבית.
רמת הגימור 'S', שמחירה 219,000 שקלים, מוסיפה תאורת קסנון עם עמעום אוטומטי, חישוקי "19, גג בצבע שחור, תפעול חשמלי לדלת תא המטען ולמושבים, מערכת שמע של אלפין, ריפוד עור, ובנוסף חניה אוטומטית.
גרסאות היברידיות-נטענות חדשות
בפסגת ההיצע ניצבות שתי גרסאות הספק היברידיות-נטענות חדשות. הן מצוידות באותו מנוע 1.3 בנזין – כאן, בגרסאות 130 או 180 כ"ס – ועם אותה תיבה אוטומטית בעלת 6 הילוכים, ואלה משרתים את הגלגלים הקדמיים. מנוע חשמלי המייצר 60 כ"ס מניע את הגלגלים האחוריים ליצירת הנעה כפולה. ההספק המשולב הוא 190 או 240 כ"ס, ומשך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 7.9 שניות או 7.3 שניות בהתאמה. צריכת הדלק היא 50 או 52 ק"מ/ל' בהתאם לגרסה, והציון הירוק 2.
לקומפאס ההיברידי-נטען סוללת 11.4 קוט"ש וטווח חשמלי של 50 ק"מ.
מערך הסוללות הביא להקטנת תא המטען ב-18 ליטרים ל-350 ליטרים, צמצום נפח מיכל הדלק ב-18.5 ליטרים ל-36.5 ליטרים, להגדלת המשקל ב-420 ק"ג ל-1935 ק"ג.
הגרסה ההיברידית-נטענת בהספק 190 כ"ס תעלה החל מ-229,000 שקלים ותוצע ברמת הגימור 'לימיטד', הכוללת כאן גם תפעול חשמלי למושבים; גרסת 240 כ"ס תוצע ברמת הגימור 'S', מחירה יחל ב-249,000 שקלים, ובאבזור, בנוסף, אוורור למושבים.