הגרסה הראשונה והפחות חזקה מהשתיים היא סופר ספורט (SS). זו מצוידת במנוע V8 בנפח 6.2 ליטר המייצר 455 כ"ס ו-62.6 קג"מ, לתיבה האוטומטית 10 הילוכים ומשך ההאצה ל-100 קמ"ש הוא 4 שניות. להשוואה, הגרסה הרגילה מצוידת במנוע V6 בנפח 3.6 ליטר המייצר 335 כ"ס ו-39.1 קג"מ, לתיבה האוטומטית 8 הילוכים ומשך ההאצה ל-100 קמ"ש הוא 5.1 שניות. לסופר ספורט, בין השאר, מערכת בלימה משופרת של ברמבו, חישוקי "20.
![שברולט קמארו 2021 בגרסאות V8 בישראל – החל מ-420,000 שקלים](https://images.auto.co.il/Attachment/Gallery/240990/1615971/2020-Chevrolet-CamaroLT1-002.jpg?width=651)
אבל עבור מי שרוצה יותר, למעשה הרבה יותר, ישמח בגרסת ZL1 הקיצונית עוד יותר. לגרסה זאת אותו מנוע V8, אך בזאת יש לו מגדש-על. התפוקה היא 650 כ"ס ו-89.5 קג"מ, והתוצאה עומדת על 3.5 שניות ל-100 קמ"ש. במפרט הטכני גם בולמים נשלטים אלקטרונית, בלמים משופרים אף יותר (של ברמבו, כמובן) ודיפרנציאל מוגבל החלקה.
גרסה זו מונמכת ב-1.5 ס"מ (ל-133 ס"מ), ונבדלת חיצונית עם פגושים אגרסיביים יותר, המוסיפים לאורכה 3 ס"מ (ל-481 ס"מ) ובספוילר אחורי שונה. בתא הנוסעים יש בגרסה מושבי רקארו עם ריפוד מיוחד. בשתי גרסאות אלה מערך קירור משודרג למכללים המכניים.
![שברולט קמארו 2021 בגרסאות V8 בישראל – החל מ-420,000 שקלים](https://images.auto.co.il/Attachment/Gallery/227117//1559555/original.jpg?width=651)
באבזור מולטימדיה וצג "8, מערכת שמע של בוז, תצוגה עילית, מפתח חכם, תפעול חשמלי למושבים הקדמיים, תאורת אווירה, מפתנים מוארים; בניגוד לגרסה הרגילה, לגרסאות ה-V8 אין גג זכוכית. האבזור הבטיחותי עדיין חסר – אין בלימה אוטונומית ותיקון סטייה מנתיב אלא רק התרעות; במפרט ניטור שטחים מתים.
מחיר גרסאות אלה יקר ויקר בהרבה מזה של קמארו המוכרת, שעולה 344,000 שקלים; מחיר קמארו SS הוא 420,000 שקלים, ואילו מחירה של קמארו ZL1 עומד על 595,000 שקלים.
![שברולט קמארו 2021 בגרסאות V8 בישראל – החל מ-420,000 שקלים](https://images.auto.co.il/Attachment/Gallery/240990/1615972/2020-Chevrolet-CamaroSS-001.jpg?width=651)