נתונים
הרכב מצויד במנוע חשמלי המייצר 136 כ"ס ו-26.5 קג"מ, נתון ההאצה ל-100 קמ"ש הוא 9.0 שניות והמהירות המרבית מוגבלת ל-150 קמ"ש כדי לחסוך באנרגיה; להשוואה, ב-3 crossback עם מנוע הבנזין בגרסתו החזקה יותר שמחירה זהה – 155 כ"ס 8.2 שניות ל-100, מהירות מרבית של 208 קמ"ש.
ל- E-Tense סוללה של 50 קוט"ש, זו מעניקה טווח של 317 ק"מ, וניתן לטעון אותה במטען מהיר של 100 ק"ו. משך הטעינה בשקע ביתי (16 אמפר, חד-פאזי) הוא 22.7 שעות; בעמדת AC תלת-פאזית 16 אמפר, 5 שעות; בעמדת DC 100 ק"ו, עד 80% ב-25 דקות.
מכיוון שדגם זה (כמו דגמים דומים של PSA) תוכנן מראש לגרסה חשמלית מלאה, אין שינויים בנפח תא המטען (350 ליטרים; 1050 ליטרים עם קיפול מושבים). ההבדל הגדול הוא כמובן במשקל: 1598 ק"ג בהשוואה ל-1205 ק"ג לגרסת הבנזין (33% יותר).
מפרט, מחירים
DS 3 crossback בגרסת E-Tense מוצע ברמת הגימור 'גרנד שיק ריבולי', ובמפרט הבטיחות: בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית. ברמת גימור זו חישוקי "18, תאורת לד מטריקס, מפתח חכם, מחוונים מוקרנים, תצוגה עילית, בקרת אקלים, מולטימדיה וצג "10.3.
המחיר, 199,000 שקלים, זהה לזה של גרסת הבנזין החזקה – טורבו-בנזין 1.2ליטר, 155 כ"ס – אולם הגרסה החשמלית מאובזרת מעט פחות; מחירי DS 3 crossback מתחילים ב-175,000 שקלים (130 כ"ס, 'סו שיק').
לגרסת E-Tense אחריות מלאה של 3 שנים ואחריות של 8 שנים או 160,000 ק"מ לסוללות.