לנד רובר שימרה את הסימול 90, אלא שזה כבר אינו מייצג את בסיס הגלגלים ההוא (228.6 ס"מ); בדגם החדש אורך בסיס הגלגלים של גרסת 3 הדלתות הקצרה 258.7 ס"מ ואורכה 458 ס"מ. להשוואה, לגרסת 110 החדשה בסיס גלגלים של 302.2 ס"מ ואורכה 502 ס"מ.
מפרטים
דיפנדר 90 מוצג עם מנוע טורבו-דיזל החדש בנפח 3.0 ליטר, במבנה 6 צילינדרים טורי וצמוד לו מערך היברידי מתון 48 וולט. לתיבה האוטומטית 8 הילוכים, ולמען הפרוטוקול יצוין כי יש לו הילוך כוח והנעה כפולה. מנוע זה מייצר 200 או 250 כ"ס, ומשך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 9.8 או 8.0 שניות בהתאמה. בנוסף, מוצע גם מנוע טורבו-בנזין 3.0 ליטר 6 צילינדרים טורי וזה מייצר 400 כ"ס, להאצה של 6.0 שניות ל-100 קמ"ש.
הדיפנדר הקצר מוצע אף הוא עם קפיצי אוויר, והגרסה עם קפיצים רגילים שהייתה אמורה להגיע אינה משווקת בשלב זה. עם קפיצי האוויר, ניתן לשנות את מרווח הגחון לטווח שבין 17.6 ל-32.1 ס"מ. כצפוי, זווית הגישה עם מרווח גחון של 29.1 ס"מ זהה, 37.5 מעלות, אך במפתיע גם זווית הנטישה, 40 מעלות, זהה; זווית הבטן היא 31 מעלות ב-90, בהשוואה ל-28 מעלות ב-110.
לדיפנדר 90, כשאר דגמי החברה, מערך טריין ריספונס, עם מצבי ניהוג מותאמים לתוואי שטח שונה.
פרטים ומחירים
במפרט האבזור בולטת מערכת "מכסה מנוע שקוף", המדמה את מה תוואי השטח מתחת לחזית הרכב באמצעות מערך היקפי של מצלמות.
בכל הגרסאות, בלימת חירום אוטונומית ותיקון סטייה; ברמת הגימור SE גם בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור היקפי אקטיבי של שטחים מתים, כולל התרעת תאונה מאחור.
גרסת ה-200 כ"ס תוצע ברמת הגימור 'S' שמחירה 468,000 שקלים, וזו כוללת חישוקי "19, תאורת לד, מפתח חכם, מולטימדיה וצג "12.3, ריפוד משולב עור, תפעול חשמלי חלקי למושבים ועוד.
גרסת הדיזל 250 כ"ס וגרסת הבנזין 400 כ"ס יוצעו ברמת הגימור 'SE' ומחירן 545,000 שקלים או 615,000 שקלים בהתאמה. ברמת גימור תאורת לד מתקדמת יותר, תפעול חשמלי מלא למושבים וגם לגלגל ההגה, הקרנת תמונת מצלמה על המראה, מערכת שמע של מרידיאן.
דיפנדר 110 המשווק אף הוא עם המנועים העכשוויים, יוצע באותן רמות גימור; המחירים: דיזל 200 כ"ס 'S' ב-508,000 שקלים (5 מקומות); דיזל 250 כ"ס 'SE' ב-598,000 שקלים (7 מקומות); בנזין 400 כ"ס 'SE' ב-698,000 שקלים (7 מקומות).