מהצד הטכני
בגרסה הנטענת עם ההנעה הקדמית, אותו שילוב מנועים ותיבה כמו בדגמי הפנאי הקומפקטיים האחרים של PSA החולקים אותה רצפה ואותו מערך – אופל גרנדלנד, סיטרואן C5 איירקרוס, פיג'ו 3008. מנוע הטורבו-בנזין 1.6 ליטר מנפק 180 כ"ס ו-30.6 קג"מ; מנוע חשמלי מורכב מלפנים וזה מייצר 110 כ"ס ו-32.6 קג"מ – התפוקה המשותפת היא 225 כ"ס ו-36.7 קג"מ. התיבה אוטומטית עם 8 הילוכים, וגם בזו מורכבים מצמדים רטובים במקום ממיר מומנט, וההנעה כאמור קדמית. משך התאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש 8.9 שניות, המהירות המרבית 225 קמ"ש, 135 קמ"ש רק בהנעה חשמלית.
גרסה זו מצוידת בסוללת 13.2 קוט"ש, וזו מעניקה טווח חשמלי רשמי של 60 ק"מ לפי WLTP, וצריכת הדלק הממוצעת לפי אותו תקן עומדת על 71.4 ק"מ/ל'. בגרסה זו הוקטן נפח מיכל הדלק מ-62 ליטרים ל-43 ליטרים.
כמו ביתר הגרסאות של 7 Crossback, גם בזו מתלים נשלטים-אלקטרונית ומערך הסורק את פני הכביש משנה את התנהלות הבולמים לפי הדרך.
רמות גימור, אבזור, מחירים
גרסת E-TENSE זו מוצעת בשתי רמות גימור: 'סו שיק', 'גרנד שיק'. המחיר של 'סו שיק' עם חבילת 'פרפורמנס ליין' הוא 280,000 שקלים (300,000 שקלים לכפולת ההנעה שאינה זהה באבזור); במפרט: תאורת לד חכמה, חישוקי "19, גג זכוכית, מפתח חכם, תפעול חשמלי לדלת האחורית ולמושבים הקדמיים, מולטימדיה עם צג "12.3, בקרת אקלים מפוצלת.
מחיר גרסה זו ברמת הגימור 'גרנד שיק' עם חבילת 'אופרה' הוא 300,000 שקלים, ולזו מתווספים ריפוד עור נאפה, פנים מהודר יותר, אוורור ועיסוי במושבים, שעון של B.R.M, מצלמות היקפיות, מערכת שמע של פוקאל.
בשתי רמות הגימור מפרט בטיחות עדכני, הכולל בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, ניטור אקטיבי של שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית; ב'גרנד שיק' גם מערך לראיית לילה.
ל-DS 7 Crossback E-TENSE אחריות ל-3 שנים או 100,000 ק"מ, לסוללה אחריות של 8 שנים או 160,000 ק"מ.