![סאגניונג רקסטון 2021 המחודש בארץ – החל מ-250,000 שקלים](https://images.auto.co.il/Attachment/Gallery/243019/1643608/Y450_Headlamp%20escort.jpg?width=651)
מתחת למכסה המנוע חטיבת כוח מעודכנת משמעותית. מנוע הטורבו-דיזל 2.2 ליטר שופר, וכעת הוא מייצר 202 כ"ס ו-45 קג"מ ב-1500 סל"ד – תוספת של 21 כ"ס ו-2.2 קג“מ בהשוואה לתפוקה שלפני מתיחת הפנים. המנוע משודך כעת לתיבה אוטומטית חדשה עם שמונה הילוכים של יונדאי, המשרתת גם את דגמי ג'נסיס, וזו מחליפה תיבה עם שבעה הילוכים. משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 10.7 שניות, טוב משמעותית מהנתון הקודם שעמד על 11.9 שניות. צריכת הדלק הממוצעת היא 11.5 ק"מ/ל'.
רקסטון המחודש מוצע כקודמו בשתי רמות גימור. ל-'EX', שמחירה 250,000 שקלים, מפרט בטיחות הכולל בלימה אוטונומית, התרעה על סטייה מנתיב; במפרט האבזור כעת גם מפתח חכם, בקרת אקלים, מולטימדיה עם צג "8.
![סאגניונג רקסטון 2021 המחודש בארץ – החל מ-250,000 שקלים](https://images.auto.co.il/Attachment/Gallery/243019/1643603/Y450_EU_LHD_Fullseat_7-4.jpg?width=651)
ברמות הגימור 'פרמיום', שמחירה 287,000 שקלים, מפרט בטיחות הכולל תיקון סטייה, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור אקטיבי של שטחים מתים, התרעה על פתיחת דלת מסוכנת; במפרט האבזור, בנוסף, גג זכוכית, תפעול חשמלי לדלת האחורית ולמושבים הקדמיים המאווררים, ריפוד עור ועוד.
המחירים משקפים התייקרות הנעה בין 5000 עד 11,000 שקלים.
![סאגניונג רקסטון 2021 המחודש בארץ – החל מ-250,000 שקלים](https://images.auto.co.il/Attachment/Gallery/243019/1643606/Y450_Rear%20lamps.jpg?width=651)