מאז פתיחת הסוכנות המקומית נמכרו בארץ 89 מכוניות של פרארי. בשנים האחרונות (לא ב-2020 כמובן) עמד קצב המסירות על 8 או 9 מכוניות לשנה, אלא שהשנה מדובר בגידול משמעותי. לפי דני איטליאנו, מנהל חטיבת הפרמיום בסמלת, בפרארי ישראל מצפים למכור השנה 15 מכוניות, לאחר ש-9 כבר נמכרו וסך ההזמנות עומד על 24 יחידות – לא רע למותג שממוצע המחיר של דגמיו עומד על 1,950,000 שקלים. היבואן מצפה להגדיל תוך שנתיים את היקף המסירות ל-20 יחידות בשנה.
לכבוד האירוע הגיעה לארץ לזמן מוגבל SF90 סטראדלה החדשה בגרסה הסגורה – מכונית הכביש החזקה והמהירה של פרארי מעולם. רכב ראשון כזה כבר נמכר בגרסת קבריו, במחיר משוער של 4.5 מיליון שקלים, כולל תוספות, ויגיע לארץ ב-2022. לפי סמלת מדובר ברכב היקר ביותר שנמכר בארץ על-ידי יבואן רכב בישראל.
SF90 סטראדלה הוא דגם היברידי-נטען ראשון של פרארי. יש לו מנוע מרכזי כפול-מגדשים בנפח 4.0 ליטר ובמבנה V8, וזה מייצר 780 כ"ס ו-81.5 קג"מ. אליו חוברים שלושה מנועים חשמליים, ליצירת הספק של 1000 כ"ס וגם להנעה כפולה. לדגם זה סוללה של 7.9 קוט"ש, המעניקה לו טווח של 25 ק"מ בתנועה חשמלית בלבד.
נתוני הביצועים מרשימים, גם ביחס לאלה של פרארי: מ-0 ל-100 קמ"ש ב-2.5 שניות, מ-0 ל-200 קמ"ש ב-6.7 שניות, ועד ל-340 קמ"ש. פרארי מציינת כי דגם זה, בגרסת אסטו פיוראנו הקלה ב-30 ק"ג מזו הרגילה, הקיף את מסלול פיוראנו ב-79 שניות, 0.7 שניות פחות מאשר לה-פרארי.
מחיר SF90 סטראדלה בישראל – החל ב-3.65 מיליון שקלים עבור הגרסה הסגורה, החל ב-3.85 מיליון שקלים עבור הפתוחה.
דני איטליאנו ציין כי לקוח ישראלי קיבל אישור מהיצרן לרכוש את 812 קומפיטיציונה הנדירה (הקיפה את פיוראנו ב-80 שניות), שמחירה כחמישה מיליון שקלים, ונמכרת רק לאנשים שבבעלותם חמש מכוניות פרארי ומעלה. רק 999 מכוניות כאלה בגרסה הסגורה ו-599 בספיידר ייוצרו.