בגרסה המחודשת תפוקה מופחתת: 140 כ"ס ו-26.7 קג"מ, ונתון ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש ירד מ-8.6 שניות ל-9.2 שניות. בגרסה זאת מוטמע מערך היברידי מתון של 12 וולט, וזה אמור לשפר את השילוב של מערכת הדימום/התנעה לפעולה מעודנת יותר, ואת צריכת הדלק – כעת עם נתון ממוצע של 15.9 ק"מ/ל', 0.9 ק"מ/ל' טוב יותר. הציון הירוק הוא 9 במקום 8, בגלל שינויים שנעשו בנוסחת החישוב.
במקביל לשינויים ביחידת ההנעה, מחיר הגרסה החדשה עלה ב-3000 שקלים ברמת הגימור 'אקזוטיב' לסך 133,000 שקלים, וב-4000 שקלים ברמת הגימור 'אדישן 1' שמחירה כעת 144,000 שקלים.
מחיר הגרסה הבסיסית, המצוידת במהדורת 131 כ"ס של אותו מנוע, נשאר 125,000 שקלים.
![רנו קפ‘צור 2021 החדש – כעת בהיברידי מתון](https://images.auto.co.il/Attachment/Gallery/241200/1619137/21229588_2019_-_New_Renault_CAPTUR.jpg?width=651)