רדין לקחה תפקיד חשוב בהובלת המהפכה הדיגיטלית בקבוצת הרכב, ובמסגרת תפקידה הייתה אחראית על האסטרטגיה, מהלכי השיווק, הפרסום, והפעילות הדיגיטלית של כל מותגי הקבוצה: רנו, ניסאן, אינפיניטי, דאצ'יה, כמו-גם הטרייד אין. רדין הייתה קודם לכן מנהלת אסטרטגיה, אנליזה ומחקר בבנק מזרחי טפחות ולפני כן חברת הנהלה בסינרג'י.
מינויה של רדין נועד להוביל מהלכים אסטרטגיים של מימון ישיר, ובמסגרת תפקידה תהיה אחראית לשיווק הדיגיטלי של החברה.
מימון ישיר, מקבוצת ביטוח ישיר השקעות פיננסיות, הינה חברת האשראי הצרכני החוץ בנקאי מהמובילות בתחומה בישראל. החברה מעמידה הלוואות ללקוחות פרטיים לרכישת רכבים ולמטרות נוספות בהיקף של מיליארדי שקלים בשנה.